Програмиране на ключ

Започната от Backstage, 31 Октомври 2012 03:31:25

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Backstage

Колеги мойта убавица не ще да влиза в режим "програмиране"
по принцип ключа не го ползвам защото не работи,но реших да си търся работещ ключ и когато решихме да пробваме с ключа на колегата Светльо от форума - изненада..не ще да влиза в режим... а съм сигурен че влизаше защото още като взех колата съм пробвал с моя но разбрах че не работи и от тогава не съм я закачал...


Backstage

Никой ли нема представа бре?  :D

Dundee

Аз вчера програмирах (обучих да командва алармата) "новия" си ключ. При моята кола е следната процедура: Вкарваш стария/работещия ключ, въртиш на положение II и връщаш на положение 0. Това правиш 4 пъти последователно. Ключът остава на 0, натискаш бутона за отключване и чуваш че нещо под таблото бипва. Натискаш същия бутон на необучения ключ и трябва пак да чуеш бипване. Въртиш ключа пак на контакт и връщаш на 0 за да приключиш процедурата, ако няма да обучаваш други ключове.
Ако не съм забравил да напиша нещо, това трябва да е всичко.
В моята книжка е описана също една друга процедура - за кодиране на ключове. До доколкото разбирам, мисля че става въпрос за никога некодирани ключове. Пробвах я с ключа втора употреба, който купих, но нещо не можах да излъжа чипа. Тия дни ще я водя при някой със съответния софтуер.

Backstage

Същото е и при мене трябва да въртя 4 пъти...но не става... а тва е много интересно щото преди съм го правил.....

Bobi

Интересно ти е защото сме пропуснали да кажем, че въртенето 4 пъти трябва да бъде направено в рамките на 3 секунди!

Backstage

Цитат на: Bobi в 07 Ноември 2012 00:08:57
Интересно ти е защото сме пропуснали да кажем, че въртенето 4 пъти трябва да бъде направено в рамките на 3 секунди!
Знам Бобка..не става брат..а още по интересно е че като запаля и диода светва за 20 сек. както би трябвало...значи все пак сигнал до там отива ама... ???

Светльо

Откачи акумулатора да поседи така закачи и виж, при мене така тръгна централното да работи от ключа, преди си влизах в програмиране ама нищо не ставаше.

ZHP

За какво обучение пишеш колега Dundee- този ключ, който обучаваш става ли равноправен на другия т.е. да палиш с него и т.н. Идеята ми е ако става така да си купя един втора употреба от друга кола и да си го обуча сам с въртенето по този метод.

Backstage

Цитат на: ZHP в 07 Ноември 2012 22:46:45
За какво обучение пишеш колега Dundee- този ключ, който обучаваш става ли равноправен на другия т.е. да палиш с него и т.н. Идеята ми е ако става така да си купя един втора употреба от друга кола и да си го обуча сам с въртенето по този метод.
естествено че не става....трябва да си нарежеш ножа по стария ключ..обучаването е само за аларма,централно,багажник,осветление в купето след отключване и т.н.  не може да запалиш с никакъв друг ключ различен от твойте ключалки

Backstage

Цитат на: Светльо в 07 Ноември 2012 21:10:36
Откачи акумулатора да поседи така закачи и виж, при мене така тръгна централното да работи от ключа, преди си влизах в програмиране ама нищо не ставаше.
Светльо акумулатора го откачах доста покрай смяната на алтернатора...не мисля че нещо ще се промени....но може да пробвам като отчаян вариант...


andonandonov

Ако е инфрачервен става така:Даваш на позиция 2 докато светне лампичката до часовника.КОгато светне връщаш и вадиш ключа,излизаш от колата и задържаш копчето с едната стрелка за около 3 4 секунди,след това без да го пускаш натискаш другото 4 пъти след което ги пускаш едновременно.Влизаш в колата и даваш на контакт за да запамети.При мен така стана.Успех!!!

Kris9222

Добър ден и аз имам същия проблем с кодирането , моята кола е Форд Фокус 1.8 16v .
Правя това с 4-те завъртания изпищява един път и до там, натискам копчетата  и нищо ,а до колкото знам трябва след като се натисне някое от копчетата да изпищи още ед. път.
Някой ако може да ми помогне много ще съм му благодарен

loudidd

Привет,

Мондео Мк3, ключ с три бутона, имам следния казус :

При едно натискане на заключването от ключа се заключва само задна лява врата.
При двойното заключване се заключват всички.


Та дали е въпрос на програмиране на вратите или не работят машинките (при единично заключване) на другите три врати - шофьорска, предна пасажерска, задна дясна...
При ръчно заключване на шофьорската врата с ключ си се заключва с нормалното завъртане...
Ако отвътре натиснеш палчето на другите врати ръчно и те си се заключват...

Иначе имам три ключа - този с дистанционното, втори, дето пали колата и един само за отключване на врати и багажник...

Ще бъда благодарен да споделите мнение... :)