Проблем с Форд фокус TDCI (115) 2004 - Моля за мнения...

Започната от ivqta, 03 Май 2015 23:46:24

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ivqta

Здравейте колеги, първо се извинявам ако темата не е в подходящият раздел, но до сега не ми се е налагало да пиша във форум... та горе споменатият Форд Фокус 1.8 tdci - 115 коне има следният проблем - в един прекрасен слънчев ден (25 градуса по целзий) (преди около 3-4 дни) качвам се във Форда и тръгвам да паля, а колата започна да върти на сухо около 3-4 секунди докато запали (това много ме изненада тъй като до сега си е палила от раз)... след което (на без скорост) подадох малко газ, задържах около 1500 об. и оборотомера започна да играе на горе и на долу (около 1500 " - / + " 100 об.), и когато пуснах педала на газта съответно стрелката на оборотомера застана на около 900 об. и след малко колата изгасна все едно не й достигна мощност или все едно няма гориво  ??? ... при което си казах че това няма да ми попречи на пътешествието, минах около 90 км. при което през целият път колата придърпваше между 1500 и 2000 оборота ( не ми е изгасвала, след като вече беше загряла и пуснех по инерция )... искам да спомена, че свещите са сменени и по принцип не вярвам този проблем да идва от тях, също така маслото и филтри и ангренаж са сменени в мото пфое, колата е и с нов акомулатор, така че остава да е нещо по горивната система... Въпроса ми е някой имал ли е такъв проблем и дайте някакви мнения и предположения от какво може да идва проблема... ?  :'( ::)


hotblooded

Пушеци от ауспуха има ли....  Индикации по таблото

ivqta

пушеци от ауспуха мисля, че няма ... а за индикации като изгасне колата си светят лампите, които светят като се даде на контакт и изгаснат повечето - тези които остават (тоест за акомулатора маслото и още и еарбега мисля...)

hotblooded

Най добре иди не диагностика, понякога се записват грешки без да има индикации по таблото....

ivqta

Да това мисля да направя в скоро време... дано не излезе нещо сериозно...  :-[

tropper

Може и да е задръстен горивен филтър от лоша нафта ...
Късото съединение прави силата!

http://www.zahranvane.com/

ivqta

значи днеска реших да отида в един сервиз при които си оправям колата да ми направят една диагностика и в следствие показа няколко грешки които ги изчистиха и сега пали с 1 идея по-добре, но въпреки това се замисля все още, а относно придърпването когато погледнаха налягането в цилиндрите - не беше равномерно  :'( - не знам в какви единици са но налягането беше следното - 1ви цилиндър - 50-60 ; 2ри - 230 ; 3ти - 230 ; 4ти - 100 и изведнъж на 600 после спада пък на 200, понякога на 400 и така ... казаха че най-вероятно е от дюзите в 1ви и 4ти цилиндър и да ходя да ги сложат на стенд за да ги проверят и ремонта на едната е 270 лв. а стенда е 120 за да ги проверят всичките... та моля ви се кажете като цена как ви се струва първо и второ дали има смисъл да давам тези пари за стенда (тоест дали може да е и от нещо друго това неравномерно налягане в цилиндрите) ... а за горивото не е от горивото, защото сипвам само от омв и последният път пробвах от еко... мисля че пак са надеждни екото... така че....

Pyrhel

2004-та година, това Делфи ли е или Бош/Сименс дюзи?
По-лесния и далеч по-евтин тест е този с обратната нафта, вместо да се свалят инжектори.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

ivqta

ами не знам, не съм толкова запознат ако кажеш как мога да ги проверя и ако успея сега да го направя веднага слизам да видя, но иначе не знам какви са... а форда ако трябва да съм точен е 2003 Декември месец... а относно този номер с обратната нафта как се прави и къде могат да ми го направят, разкажи повечко ако може, ще бъда много благодарен  ^-^ ::)

Alexi

на фокус 1 - винаги делфи .. иди на сервиз който разбира от дизели ,няма нужда да се свалят дюзите за да се тестват и е много по малко от 120 лв


Иван Вълков

Има тема, може да потърсиш с търсачката.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Pyrhel

Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

ivqta

Да точно чекнах в гоогле и ми излезна това което ти ми даде като линк, а има ли смисъл да го правя след като на диагностиката даде, че има различно налягане в цилиндрите, не е ли достатъчен признак че са за смяна дюзите ?

hotblooded

Цитат на: ivqta в 04 Май 2015 21:53:46
Да точно чекнах в гоогле и ми излезна това което ти ми даде като линк, а има ли смисъл да го правя след като на диагностиката даде, че има различно налягане в цилиндрите, не е ли достатъчен признак че са за смяна дюзите ?
Смяна на дюзи (с нови) ще ти излезе колкото да си купиш друг такъв форд. Ремонтират се, но се гледа добре дали и помпата не е тръгнала... Ако разбира се е от дюзите проблема

К.Методиев

Това не е налягане в цилиндрите, а е корекция на дюзите.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.