Понижена двигателна температура при работа на място - S-max 2.0 TDCi

Започната от pAbLo, 08 Януари 2014 11:45:55

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

pAbLo

Нормално ли е при работа на място двигателя направо да изстива ::)
Парното си духа топло но температурата слиза към 60-те градуса когато остане да тропа на обороти на празен ход.
Потърсих из другите форуми и там масово е същото положение.
Ауди-та,Опели,ФВ,Рена - всички се оплакват от това.
Това нормално явление ли е при дизелите или :-X
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D


mitakinen

Нормално е, температурата на изгаряне на горивото е по-ниска и двигателя по-бавно затопля. Нали и затова им слагат подгреви на антифриза
Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки

pAbLo

 ???
Сега ако и ЕКО-миксера е на същия принцип съм се вкарал в излишни филми и (facepalm)
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D

Nebhotep

При мен при температура под нулата, при работа на място около 5 минути температурата спада от 88 на около 65 градуса. Съответно парното е пуснато на температура 24 градуса и скорост на вентилатора на второто деление.


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

pAbLo

Е значи продавам/подарявам работещ термостат за 2.0 дизел (wife)
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D

mitakinen

Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки

pAbLo

Господата от МП я тестваха и - ОТВАРЯ РАНО за смяна е >:(
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D

mitakinen

Сигурно изобщо нищо не са тествали. Няма да се учудя и да ти бяха оставили стария  :D
Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки

hotblooded

 Ако термостата не е в час - колата няма да може да загрее до степен да духа топло от парното поне 10 км....

Alexi

за съжаление така е с дизелчетата зимата то парното не спира но мотора поизстива на празен ход ..


pAbLo

ЦитатWith Supplemental Air Heater
Даже да не кажа,че парното преди беше по-добро от сега ???
Да им се невиди и печките... Бензиновата не мърда от 90те и за 200к км не съм и сменял термостат...
Та и тази ако не беше за продаване (finger)

П.С. Ако нищо не са тествали и са го сменили за да има...
Много лошо за тях - върнаха ми стария и ще го пробвам по някъкъв начин...

П.С. 2
Качих се и в бензиновия миксер - там е дигитално показанието,но и там на празен ход падна под работна температура при работа на място :o
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D

Alexi

да не те отчайвам ама в руския форум има много оплаквания от загряването и парното на 1.0 ( но там си е и по студено де ) а уж специално е наблегнато на бързо достигане на работната температура ..

pAbLo

 :))
Един ден нарочно се качих да тествам парното - нали има и PCM heater - With Supplemental Air Heater обърна въздуха бързо.
Но днес при загряла кола парното в S-max-а на макс духаше в ПЪТИ по-топъл въздух от Фиестата...
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D

rosen700

А аз се чудех за какво ми са тия жалузи зад перката на вентилатора  (rofl) (rofl) (rofl)
С тази кола съм се заклел да съм шофьор, не монтьор......и така ще бъде!

Nebhotep

От познавателен характер днес сутринта експериментирах с пуснат тест режим на таблото за следене на дигиталната текуща температура на двигателя. Околна температура -2 градуса, при старт дигиталния термометър изписа 2 градуса температура на двигателя. Изминатото разстояние е 5.1 км. за 16 минути, от които 5-6 минути изчакване по светофари. Движението се осъществява на около 3-та предавка, рядко на 4-та. По трасето има само една скоростна отсечка, около 0.8 км., на която се движа с около 80 км./ч. Заветните 60 градуса се достигнаха точно след 10.5 минути. При пристигане температурата показваше 78 градуса- нормална работна температура. До 60 градуса не пусках парно в колата, сред това нагласих на 24 градуса на 2 скорост на вентилатора.
Автомобилът е на малко километри, така че този тест може да послужи за ориентир за изправно работещ термостат!


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

pAbLo

Сега остава да измина ежедневния си маршрут с новия термостат и да видим какъв ще е резултата ^-^
Но без парно в колата ще има мрънкане (rofl)
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D

dtrifonov

Здравейте,
Имам Мондео МК4 със същия двигател. При нормално каране из града не вдига повече от 78-79 градуса (между 2 и средната чертички). Ако я покарам малко на 3000-3500 оборота достига до средната чертичка, но след това бързо пада. Температурите ги гледам през сервизния режим на борда. Изчетох доста теми за това "недозагряване" и доста хора набеждават за смяна малкия термостат.
Колко е всъщност нормалната работна температура на този двигател?

sasooo

Имам Focus MK2 1.6 90кс и при мен достигането на нормална работна температура става след 20-25min. градцко каране.При спиране на светофар температурата пада.И аз се бях насочил към смяна на термостат но май при всички е така.

pAbLo

За 1,6 незнам как е,но ако парното е на макс.... резултата е очевиден  8)
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D