Проблем - P2337 Cylinder 2 Above Knock Threshold

Започната от GOSPODIN, 13 Декември 2013 23:47:49

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

GOSPODIN

Тази вечер, както си карах светна спиралката , позагуби мощност и стана шумен двигателя. На китайския тестер ми даде тази грешка P2337 Cylinder 2 Above Knock Threshold, както и тази : p1664 injection pump control module malfunction и не могат да се изчистят. Вчера смениха диоден блок и реле на алтернатора, че не зареждаше и след 15 км. каране ми даде тези проблеми.
Някакви идеи, за причина и евентуален сервиз?


Pyrhel

P2337: пръднал инжектор. Тая грешка няма да можеш да я изтриеш докато не се въведе наново кода на инжектора, ама с китаеца не те съветвам да пробваш да пишеш. Ако въведеш наново кода и грешката остане - друг инжектор.

Другата грешка е заради алтернатора, при 1000 оборота си имал под 6 волта. Обаче може да идва и заради инжектора тази... Или обратното... Сега зарежда ли като закачиш волтметър? Лампата за акумулатора на таблото свети ли? Като дадеш на контакт (преди да запалиш) мига ли лампата за подгрева?

Понеже този проблем е страхотен пример и от време на време се дразня като чета по други теми какво се пише ще има малко оффтопик. Не към теб, а към хората, които казват (в няколко други теми), че оригиналната техника няма смисъл да се взима при положение, че китайците вършат същата работa - (thup)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

hotblooded

Цитат на: Pyrhel в 14 Декември 2013 04:45:37
..... а към хората, които казват (в няколко други теми), че оригиналната техника няма смисъл да се взима при положение, че китайците вършат същата работa - (thup)
То ако "скопената" техника вършеше същата работа - фирмените сервизи на форд нямаше да дават торби с пари за оригинална диагностична техника и апаратура.

К.Методиев

Само с едно не съм съгласен няма как да е имал 6в зареждане.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

GOSPODIN

Благодаря на отзовалите се и най -вече на Pyrhel. Алтернатора е добре и зарежда -14.3V Като дам на контакт започва да мига спиралката, но пали лесно и не пуши. По-шумен е двигателя и се появява онова почукване, като на старите дизели и набира по-мудно. Проверих с огледалце кодовете на инжекторите да не са ги сменили в сервиза, но са същите. Възможно ли е , като са сваляли филтъра(горивния, че алтернатора е под него) да са ми вкарали някои боклуци в системата? Някой може ли да ми каже тази грешка - Cylinder 2 Above Knock Threshold, за цилиндър N2 ли се отнася и кой N инжектор е в този цилиндър. Всъщност въпроса ми е гледано от към муцуната на колата как са подредени цилиндрите и инжекторите. Мога да направя опит да препрограмирам с "китаеца" този, който дава проблем. И последен въпрос за читава дизел диагностика и евентуален ремонт, за София става дума. Гледам има един сервиз на "Черни връх" 67 - София дизел център, но ще чакам и други мнения. В неделя, ако колата още пали може да се довлека на сбирката :)

Alexi

цилиндрите са подредени по реда на запалване 1-3-4-2 ,инжекторите са си 1-2-3-4 така че внимавай като ги програмираш да не стане по зле :) най добре иди някъде където знаят какво правят ..

GOSPODIN

Излиза, че на 2-ри цилиндър е 4-ти инжектор? Ще пробвам :)

Alexi

това го цитирах по памет ,предварително провери къде кой инжектор е програмиран

GOSPODIN

Така , след препрограмиране с "китаеца" се махна грешката  p1664 injection pump control module malfunction, но другата остана и спиралката мига. Явно нещо от инжектора е... Предложенията за сервиз и диагностика остават.

Alexi

трябва да се тества обратната нафта ,това става и без сервиз имаше тема как се прави


GOSPODIN

Ето и бързата щастлива развръзка на проблема. Днес на срещата Анатоли вкара отново кодовете на инжекторите и за сега ( изминати 20км.) всичко е наред и няма мигане на спиралката, а колата набира по-добре от преди проблема. Вероятната причина е много дългото откачане на акумулатора при ремонта на алтернатора и компютъра е забравил кодовете.