Монтиране на фарове за мъгла - Mondeo Mk2

Започната от Bobi, 28 Октомври 2011 00:34:27

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Bobi

ВАЖНО: Монтирането на фарове за мъгла е възможно само ако имате необходимото окабеляване...

Колата ви ще изглежда така. Дупките на фаровете за мъгла за покрити с пластмасови капаци, които трябва да извадите, дърпайки силно към себе си.


Веднъж премахнати, гледката трябва да е подобна на снимката.Трябва да видите синият конектор, който е жизненоважен за монтирането на халогенчетата.


Следващата стъпка е да монтирате метални скобички на дупките, за които ще се държи самият фар. Това е малко, как да го кажа, Piece of sh*t, но всяка екстра изисква жертви :).


След като захванете фарчето за скобичките, остава да сложите обратно уплътнението.


Вече нямаме работа извън колата. Прехвърляме се вътре в купето. Под воланът има панел, захванат с 3 винта, който трябва да отворим.


Панелът трябва да изглежда като на снимката долу.Изаждаме всички ключове, за да улесним изваждането на суича за фаровете.За да извадим суича за светлините, отвиваме 3 малки винтчета, на които се държи и просто го издърпваме. Заменяме го със двоен суич за светлини.


Следващата стъпка е да заменим бушончето с лилавото шнурче.Намира се точно зад ключа за светлините и е лесен за изваждане.

Ето една снимка, на която вляво е бушонът, който ни трябва, а вдясно - този, който трябва да заменим:


И как трябва да изглежда закачен:


Завиваме обратно панела и всички суичове и крайния резултат би трябвало да е такъв:


Иван Вълков

#1
Боби отново супер тема. Аз ще добавя инфо като си монтирам ключа. Иначе има още една особенност, но ще допълня по късно че пиша от телефона. Браво!!!

п.п. Ето няколко снимки как точно се разглобява врътката от самият ключ. Мисля че е доста съществен момент в предвид как аз се мъчех като грешен дявол (hammer)
- ето го ключа(това е старият но последователността и при двата е една и съща
- тук е показано как се отваря врътката на самият ключ. Черното краче което се пада в центъра на вече отворената връка, се повдига и врътката се освобождава  8)
- ето го вече разглобен, ключа от врътчицата. По - нататък колегата Боби го е написал достатъчно изчерпателно.
друго което искам да добавя е, че самата схема на предните фарове за мъгла е без реле, както и има няколко разновидности в зависимост от годината на пройзводство. Сивото бушонче е всъщнос едно мосче. Ще приложа едно лично съобщение от колегата(kriki) от който закупих фарчетата и ми оказа помощ:
ЦитатНай-накрая я намерих, ето това е схемата когато си без халогени :) , аз до сега търсих само за със халогени, но там не е даден този мост (С510) http://imageshack.us/photo/my-images/444/unlednj.jpg/ в единият случай е от първи към трети крак, а в другият е от четвърти към трети крак, обаче си мисля, че тъй като твоята е за австрия ще е свързана от четвърти към трети (тоест по десният вариант на схемата) и няма да се налага да променяш нищо. Това лесно можеш да го провериш чрез включване на задната светлина против мъгла. Подаваш на контакт включваш габарит и задна светлина за мъгла, ако светне добре, ако трябва да включваш на къси за да светне значи е към слабият предпазител и ще тябва да го преместиш, но за австрия го дават че трябва да е да святка още на габарит. Ключето за подгряването няма да ти свърши работа тъй като и за предното и за задното стъкло ключетата подават само импулси към разни електроники, а не са с контакт който да включва и изключва, за тази цел може да ти свърши работа ключ за подгряване на седалките те са силови и дори няма да се наложи да слагаш реле, що се отнася до лампата на таблото всичко си и е свързано, но самата лампичка липсва, така че щетрябва да си свалиш таблотои да сложиш лампа _friends_

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Bobi

Супер допълнение  (beer) Вече и второкласник би могъл да си го направи сам :)

momo76

Също така е добре да се добави и реле. Тока за фаровете минава през ключа и много бързо нагарят контактите. При мен се беше стопил ключа и не можеше да включи дори фаровете.