Филтър за твърди частици, ЕГР или нещо друго

Започната от GOSPODIN, 02 Декември 2013 13:45:48

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

GOSPODIN

Намерих по обява на мой колега едно много напудрено Мондео Титаниум 2.2 TDCI 2006г. за доста добра цена, но свети check engine , а визуално си личи, че е отрязан филтъра за твърди частици. Продавача каза, че било премахнато охлаждането на ЕГР ::)
С китайския ОБД тестер не показва никакви грешки, което ме озадачи. Колата е без номера и ходенето до МП ще струва мин. 100лв. + самия преглед.
Някакви идеи и съвети?


Bobi

По-добре 100 лв сега, отколкото 1000 +++ лв и много нерви след това. Отделно един репатрак струва 40 лв, ако отидеш до някоя автокъща срещу 40-50 лв никой джамбаз няма да ти откаже транзитни номера.

moni74

Мк3 има ли с филтър за твърди частици? Не знаех, мислех че ги слагат на Мк4.


----------------------------

hotblooded

Цитат на: moni74 в 02 Декември 2013 14:20:49
Мк3 има ли с филтър за твърди частици? Не знаех, мислех че ги слагат на Мк4.
Правените за България - нямат. Евро 4, обаче правени за "бели държави"  - е много вероятно да имат, или поне да са имали (а в последствие да са изкормени).

Alexi

съществува такъв филтър но се среща много рядко .. трябва да се прочете грешката ако е за DPF - явно е изрязан ..а може това което гледаш да е катализатора да липсва ,стои точно след изпускателните тръби но от него не светва чек

hotblooded

 Ako охладителя на EGR го няма и е евро4 - ще даде грешка от типа "EGR circuit too low" - engine chek свети, но няма авариен режим. Ако махнеш клема на акумулатора за 5-10 мин. - ще изгасне, но като запалиш и минеш 100 метра - пак ще светне. По лошото е че ако е евро4 и е карана без охладител на EGR - е доста вероятно клапана да е "хвърлил топа".