Фокус - удобен за всички :)

Започната от hitrata_lisi4ka, 28 Октомври 2011 17:36:45

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

hitrata_lisi4ka

Ford Focus - удобен за 97.5% от населението по света
Автомобилът е проектиран, използвайки последните 3D данни за човешкото тяло, за да отговаря на физиката на населението в света.
Focus е един от новите глобални модели на Ford, които се предлагат по целия свят. Конструирането на такъв глобален модел обаче не е лесна задача, тъй като той трябва да пасва на различните хора по света, независимо от техния ръст или тегло.
За да конструират автомобил, в който да се чувстват еднакво добре различни по възраст и раса хора, инженерите на Ford са използвали последните 3D данни за човешкото тяло.
,,Използвахме глобална статистическа база данни, която ни даде точни представи за размерите на водачите от различните части на света," коментира Ралф Гезанг, Инспектор по пътната обстановка. ,,Данните ни послужиха не само за височината, но и за различните видове телосложение. Тази информация ни позволи да се уверим, че над 97% от възрастното население на света може да седи удобно в новия Focus."
Базата данни включва една от най-модерните антропометрични информации, като е направено сечение сред възрастни хора от различни континенти, които са сканирани с лазер от главата до петите. Например, преди 3 години 12 000 немци са били сканирани от SizeGERMANY. Тази информация е добавена към съпоставима база данни за хора от Китай, Япония, Северна и Южна Америка и е създаден компютърен 3D модел на хората с точните им размери, като височина, обиколка на талията, обиколка на ханша и дължина на краката.
Инженерите на Ford са използвали тази информация, за да направят виртуален проект на интериора на автомобила, вземайки предвид пространството, комфорта и безопасността на водача и пътниците.
,,Последните 3D данни за човешкото тяло повлияха директно на разработката на седалките, формата на подглавниците и регулирането на волана и педалите," коментира Ралф Нюрнберг, Мениджър по ергономията на купето. ,,Мястото за главата и краката на пътниците отзад също бе повлияно при визуализациите на 3D модела на човешкото тяло в нашите компютърни симулации за новия Focus. Освен множеството регионални различния, последните 3D данни за човешкото тяло отразяват и факта, че населението по света става все по-високо и тежи повече, а новият Focus взима предвид тази тенденция."
Външните площи на автомобила също са били обект на изследване. Например, в някои региони на света, средната височина и дължината на ръцете е осезаемо по-малка, отколкото в останалия свят. За тези региони максималната височина на отваряне на задния капак е снижена за по-голямо удобство.



Източник
Искам нещо русо, може и метла!


escobar

този клас коли е златната среда на всичко. Но това си е чиста доза  Pr  и маркетинг, все едно не е като Голф и останалите

Alexi

златната среда ,перфектен за нашите условия ,но този клас коли е нито риба нито рак .. комфорта е по нисък от на големите седани ,обема на багажника е по малък от на големите комбита ,простора в купето е поносим но не до степен да е комфортно ,от друга страна разхода ,консумативите обслужването и данъците са по големи от на малките хечбеци .. предлаганите мотори ,нива на оборудване и списък с екстри до скоро беше по скоро на нивото на най ниския клас .. такава беше и изработката както и материалите вложени в купето ..
Фокус 3 е предопределен да промени негативите на тоя клас машини към нещо по позитивно ... за сега е почнал с цената - вече е на нивото на мондео  :)) ще видим като ми ми падне в ръцете как е по другите показатели ..

escobar

Беше ми смешно това за изследването, щото Голф, Фокус и другите в класа, са почти напълно идентични като размери и разпредение на пространството.

Колкото до данъците - все тая е малък хечбек, голям хечбек, седан, лимузина - гледат се мощности, не големина и размери.

Точно, щото не е нито риба, нито рак е универсален войник. То и затова Голф е най-продаван модел в Европа години наред. Мотори в този клас коли има от 90 коня до ST/GTI. Материали и качество на изработка - от Дачия до БМВ 1 серия в този клас.

Иначе Фокус се катери като цена и доближава Голфа, но да видим дали ще се наложи и като качество, и като надеждност (въпреки че новите генерации Голф не са особено сполучливи).



PcMan

#4
Цитат... (въпреки че новите генерации Голф не са особено сполучливи).
И красиви, особено последната е грознотия на грознотиите. Само GTI прилича на нещо отвън. Най ми хареса колко се хвалеха и изпъкваха като плюс на 6-та генерация, че се произвеждал по-евтино от 5-та серия, и че боята му била еди колко си микрона. Все хубави неща  :)) VW Group разбираш ли, все по-грозни и дървени стават моделите им  :))
Новия фокус със сигурност не е по вкуса на всеки (говоря за външен вид), но като кола и изработка ще е - като форд след 99та, и още!
http://www.youtube.com/watch?v=64Der3Zp9H8
4:50
В зелено с големи джанти е окей, а седана е страхотен. Страничната линия и задницата на хетча не ме кефят напълно, но това съм само аз. И пак е по-добре от голф 6, който е дърво отвън

Alexi

днес разглеждах наживо едно комби тренд .. салона е приятен и модерен ,външно продължава да не ме кефи .. комбито е доста голямо ,поне отвън

vladi tanev

На мен лично ми харесва и то да не кажа че повече от MK2
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа