Съвет за турбо за Галакси 1,9-110 кс

Започната от kkrumov, 18 Март 2015 18:14:51

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

kkrumov

Здравейте, исках да си купя Мондео, но реших да съм практичен/ще ми трябва по-голям обем за товарене/ и се сдобих с Форд Галакси 1,9-110. Не стига, че това не е колата която исках, ами се започнаха и едни проблеми-първо с регистрацията/разлика в номерата на дв./,а после изгуби мощност. Оказа се, че най-вероятно турбината е заминала/чакам до няколко дни втори майстор да потвърди диагнозата/. Чудя се какъв вариант да избера /ако се окаже най-лошото/.
1, турбо втора употреба 250-300 лева.
2 рециклиране около 450 лева.
3 нова средна част около 300 лева /твърдят че е Английска, но не ми се вярва/.
4 китайско турбо
5 чух за някакви китайски ремонтни комплекти за 150 лева , но не знам къде се продават и дали са читави.
Моля за коментари по петте точки, защото за първи път карам турбо дизел и не съм много запознат. Четох доста противоречиви мнения за китайските турбокомпресори, казаха ми, че английските всъщност са китайски и вече не знам на на кое да вярвам, а не желая да хлътна още повече с някой боклук. Разчитам хората, които разбират да ми помогнат със съвет.
Благодаря предварително.


hotblooded

Няма английски части, колега.  Всичко е от Китай, но китайците правят две и двеста...  Какво е разликата между "рециклиране" и какво "смяна на средна част" - избери варианта с най-дълга гаранция. Втора употреба турбо - не знаеш кога ще те изостави..

kkrumov

Разликата между рециклиране и смяна на средна част е, че рециклирането се извършва във сервиз за турбокомпресори и минава стенд. Смяната на средната част /която уж е балансирана/ може да се извърши в сервиза в който ми демонтират турбото-в моят случай в Хасково, а най-близкият специализиран сервиз със стенд е в Пловдив.
Пропуснах да спомена нещо много важно, нямам много километри и за мен е достатъчно турбото да изкара 40-50 хил.
Малко повече инфо за китайките-ако някой има опит да пише колко издържат и ако има различни модели кои са по-добри и откъде могат да се закупят.

Alexi

тоя твоя мотор е на ВАГ и според мен трябва да поровиш из техния форум за инфо конкретно за турбото ,може да изкочат изгодни оферти - мотора е масов

emkata

  Здрасти. Взех да пиша към 18:30, но бях с тел-а и бързо се отказах. Сега гледам, че колегата hotbloodet ме е изпреварил. Аз също съм за ремонт, какъвто и да е той, с най-голяма гаранция. Но това "... оказа се, че най-вероятно...", дано правилно да съм те цитирал, мен би ме накарало да изчакам и мнението на другия майстор и дано то да е категорично. Незнам де си ходил, но за една консултация бих ти препоръчал Шишков, но като за труд... Абе, човека цени труда си, ако мога така да го кажа. Между другото бях чел някъде, че в Хасково рециклират турбини. Успех!

kkrumov

http://olx.bg/turbo-sredna-chast-turbo-cartridge-turbina-za-vw-audi-skoda-i61928864
Тези части дали са китайски? Очаквам предложения от къде да закупя изпитан ремонтен комплект?

К.Методиев

Хм така тези мотори "страдат" от няколко неща, първо уточни загуба на мощност, щом е 110 коня блокирала геометрия, прецакан N75 клапан за управлението на геометрията, скъсани вакум линии, проблем с вакум помпата, но ако имаш спирачки вакум помпата отпада, лесни са за поддръжка. геометрията се проверява лесно дали не блокирала, калапана за управлението и може да го размениш с този на егр клапана за тест, еднакви са.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

kkrumov

Оказа се, че средната част на турбината е заминала, от тук http://www.avto4asti.de/bg/ ми предлагат уж полска средна част за 250 лева с една година гаранция, но не знам колко е полска и колко е добра. Ако някой е по-запознат моля да сподели мнение. Майстора каза, че е по-добре втора употреба. Очаквам и други предложения.

Milcho

Моето предложение е да дадеш твоето турбо за рециклиране във фирма, която се занимава с това или направо да си купиш рециклирано такова. И в двата случая се дава гаранция, която обикновено е 1 год. Но с 200-300 лв не става, цената е доста нагоре.
Ако пък искаш да минеш по-евтино, вземаш 2-ра употреба турбо от морга и се надяваш да си уцелил читаво.
"по-добре счупен Форд бензин, отколкото здраво БМВ дизел" - Ина Тодорова

hotblooded

Цитат на: kkrumov в 26 Март 2015 18:20:50
Оказа се, че средната част на турбината е заминала, от тук http://www.avto4asti.de/bg/ ми предлагат уж полска средна част за 250 лева с една година гаранция, но не знам колко е полска и колко е добра. Ако някой е по-запознат моля да сподели мнение. Майстора каза, че е по-добре втора употреба. Очаквам и други предложения.
майстора тогава да ти намери втора употреба и да ти даде 1 година гаранция.... Колкото до произхода -  вероятно само е опаковано в Полша.