Вибрации на форд фокус 1,8тдци

Започната от encho, 30 Ноември 2012 19:33:52

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

encho

Здравейте, интересна вибрация която се явява в зимния период а в летния изчезва.При стартиране на мотора в диапазона от 900 до 1200 оборота се явява тази вибрация.Ако някой има идея моля да сподели.


Pyrhel

Винаги ли я има, или само на студен мотор?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

encho

Когато загрее мотора вибрацията се усеща много слабо за мен понеже я зная друг не би го усетил.

Marlboro

Когато мотора е студен, е нормално хода да е по неравномерен. Лятото просто температурите не падат до толкова. Все пак е дизелов фокус, дори чисто новите леко вибрират.
Момичета, при тези цени на бензина, не идваме само за се видим!

Pyrhel

Провери си свещите, ей-така - профилактично :)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

braneli1234

и аз имам такива вибрации чак ми тресе таблото.смених свещите но без ефект.

encho

Цитат на: braneli1234 в 22 Декември 2012 15:14:07
и аз имам такива вибрации чак ми тресе таблото.смених свещите но без ефект.
Проблема май отива към смяна на демпферна шайба на коляновиа вал.

emkata


Alexi

за да ти се тресе таблото чак - не е от нея .. от нея може да трака повечко ако е разбита но тия вибрации - няма как ..

hotblooded

 Може и някои тампон на ДВГ да е заминал, ама това е само хвърляне на боб в момента


encho

Коя марка демпферна шайба освен оригиналната.

Bobi

Encho, търпях, търпях, ама ти се оля... Кьорав ли си или се правиш на ударен? 10 теми пусна за тая тъпа шайба, а те домързя да си прочетеш първата: Ето ти я: http://fordbg.com/forum/index.php?topic=2822.0

Добри алтернативни шайби са: SKF, Contintech и Febi.

braneli1234

сега ще сменям тампона който е под въздушния филтърhttp://fordbg.com/forum/Smileys/LightB/huh.gif

anton76

Здравейте .Ще ползвам темата на колегата надявам се че няма нищо против .Аз имам вибрации на мотора в диапазона 1600  1800 оборота .Колата е фокус комби 1,8 ТДДИ .Днеска намерихме и сменихме скъсан тампон долу до скоростната кутия,сменихме тампона вибрациите намаляха значително но леко ги има. Маистора се съмнява и в дюзи .Имате ли някакви и идеи.Поздрави

Alexi

дюзите не са слабо място на ТДДИ .. тоя мотор не се и отличава с особено мек ход ,ако очакваш на празен ход да е като бензин - 530д е твоята кола :))

anton76

Извинявам се да допълня сутрин първо палене бял пушек миризма на неизгоряла нафта  20 ,30 секунди .Но лесно пали без много въртене дори и в минусови температури

Иван Вълков

А свещи скоро да си махал за проверка??? Но го има и друго че първоначално мотора работи на повечко аванс и белият пушек и миризмата на сурова нафта да е съвсем нормално.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

hotblooded

Цитат на: anton76 в 07 Януари 2013 22:21:55
Извинявам се да допълня сутрин първо палене бял пушек миризма на неизгоряла нафта  20 ,30 секунди .Но лесно пали без много въртене дори и в минусови температури
Хвърляне на боба.... Най вероятно - имаш поне 2 изгорели подгревни свещи, или такива които греят някъде, но не и там където трябва, по малко вероятно забил в отворено положение EGR.... Най евтино е да затапиш EGR-a - ако се оправи - от него е - сваляш чистиш и газ до ламарината! Ако проблема остане - отиваш и набиваш 80 лв за нови свещи! 

anton76

Днеска в сервиза беше поне 15 градуса .Мисля че при такава  температура подгревните не се включват .

Иван Вълков

Включват включват даже като запалиш още бачкат около 4 минути.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!


anton76

Лошото е че като се изчисти от белия пушек вибрацията си остава силно изразена в диапазона 1600,1800 оборота.Дали е възможно да са дюзи

encho

Цитат на: anton76 в 08 Януари 2013 09:36:07
Лошото е че като се изчисти от белия пушек вибрацията си остава силно изразена в диапазона 1600,1800 оборота.Дали е възможно да са дюзи
Здравей, принципно дюзите не трябва да имат нищо общо с вибрациите.При мен има подобна вибрация,сменях дюзи на 1,8тдци през лятото,но вибрации нямах,появиха се зимата. След доста четене из форумите и тестове стигнах до извода че тези вибрации може да се появяват от демпферната шайба на коляновия вал,която е започнала да превърта в гумата.Поръчал съм си, но когато я сменя ще дам отговор.Това ще е като се постопли малко.

anton76

Намерихме 1 изгоряла подгревна свещ .Надявам се вече сутрин да нямам бял пушек .Утре сутринта ще се разбере това.Дюзите минаха стенд няма проблеми при тях мо Вибрацията остана при обороти 1600 ,1800 .При моя двигател има ли такава шаиба ТДДИ е. Каде ли може да е проблема ?

hotblooded

Цитат на: anton76 в 09 Януари 2013 21:03:53
Намерихме 1 изгоряла подгревна свещ .Надявам се вече сутрин да нямам бял пушек .Утре сутринта ще се разбере това.Дюзите минаха стенд няма проблеми при тях мо Вибрацията остана при обороти 1600 ,1800 .При моя двигател има ли такава шаиба ТДДИ е. Каде ли може да е проблема ?
Да си сменял тампони на двигателя точно преди да се появи вибрацията? Или да си ги проверявал дали са здрави всичките?

anton76

Намерихме един скъсан долу до скоросната кутия формата му е като 8 . Сменихме го и сега значително намаляха  вибрациите, но пак се усещат съвсем слабо на студен мотор