Мондеото е без климатик

Започната от Pyrhel, 25 Септември 2011 23:31:59

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Pyrhel

Пътувам по магистралата - жега е, пуснал съм си климатика, нямам проблеми. По едно време влизам в града и го изключих, предпочитам когато карам бавно да съм на въздух през прозореца, отколкото на климатик, обаче заваля дъжд. Затворих прозореца и го включих... Духа въздух като все едно е изключен климатика и оборотите играят. Нещо отпред чатка. На другия ден на светло и сухо тръгнах да гледам какво му е. Чаткането беше явно от компресора - включва за 2-3 секунди и изключва, а в купето имаше някаква странна неприятна миризма.

Забелязах, че перката на радиатора не духа, а при нормална работа на климатика - веднага щом се включи трябва да сработи. Забелязах, че колата загрява вповече когато се настъпва повече.

Оказа се, че перката се управлява от електронен модул, който има склонността да дефектира. Модулът е на букси, маха се и се слага лесно. Намира се на рамката на перката. ОБАЧЕ не се продава само модул, а цял комплект с перката - над 1000 лева! (af) И на всичкото отгоре - бил често срещан проблем при TDCi мондеота. В последствие се появяват други електроники, с която също купих барабар с перката, но втора употреба. Въпросната перка с по-съвременен модул не е със същите букси. В МП продават преходник, но е доста скъп. Реших си пробема с резачките и поялника... Когато имам време ще разследвам каква е причината за нефункционирането на управляващия блок. Ето го и него:

Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


tropper

Цитат на: Pyrhel в 25 Септември 2011 23:31:59.... Когато имам време ще разследвам каква е причината за нефункционирането на управляващия блок....
На някоя среща може да ми го донесеш и ще го погледна, та ако се появят и други колеги с тази болежка да им помагаме на по-приемливи цени  (fri)
Късото съединение прави силата!

http://www.zahranvane.com/