Амортисьори при Сиера

Започната от Pyrhel, 21 Август 2012 14:15:10

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Pyrhel

Каква е разликата между задните амортисьори на Сиера 82-86 г. при моделите с 2wd и 4wd? Уж еднакви трбява да са, а имат различни номера?
При предните пък за 2.8 и 2.9 ги дават различни с тези за OHC-то? Там пак си мисля, че трябва да са еднакви, ама тия различни каталожни номера ми бъркат в здравето... :)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


Danchev

Като захващане няма никаква разлика ... вече за косито или хр-ките ако са с различни номера може да има разлика в характеристиките на самият амортисьор ... твърдост, дебелина и дължина на стержена.
Предните също няма да са на един номер ...
How about a magic trick?

vladi tanev

Едни и същи са разликата е когато аз проверявах за скорпа ми излизат че стават и за сиера в момента карам със сиерски отзад та разликата е във самото захващане при скорпа специално е със по дебели болтове спрямо сиерата но всичко друго е еднакво както и при 4x4 и косито при тях е със по дебели болтове за отзад а предните при сиерата също имат разлика при нормалната сиера са еднакви но при 4x4 и коси са по дебели.
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

cosworth team ruse

задните амортисьори при 4х4 разликата е че са направени за по-дебел болт и ако се сложат на стандартна сиера малко хлопат в носача и бомбето,предния е дебел при шенкела,на стандартен шенкел не влиза,пружините отпред са 12 мм,обикновените при сиера са 11,торсионната щанга е 26мм,24 на обикновената
FORD SIERRA POWER

Danchev

Много интересно ... само при 4х4 ли има разлика при болтовете и шенкела?
How about a magic trick?

cosworth team ruse

значи като човек който е пробвал с части от 4х4 пак обяснявам,задни амортисьори от 4х4 стават но на самия тампон втулката е за по-дебел болт и ако се сложи със стандартен болт  хлопа ,предните амортисьори от 4х4  не влизат в стандартен шенкел,долу е дебел амортисьора.носачите от 4х4 предните и те са за дебели болтове,на 4х4 мост със стандартен носач става да се кара но има луфтове,пружините са 12мм срещу 11 стандартни
FORD SIERRA POWER

Danchev

И аз като човек те попитах и казах, че ми стана интересно понеже аз не знаех, че има разлика точно в захващането.
И попитах дали разликата е само при 4х4 или има разлика и при XR-вите спрямо стандартните.
How about a magic trick?