Клапан на турбината на Мондео МК3 2.0 TDDI

Започната от topgancho, 04 Септември 2012 07:01:58

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

topgancho

Здравейте ,колеги,на турбината има клапан, който се управлява с вакуум.При изгасен двигател като духна или смукна през това маркуче свисти все едно е откачено,а при работещ мотор се образува вакуум и не чувам свистене,така ли е нормално.Питам, защото напоследък нещо колата слабо набира до към 2000 оборота(особено при работещ климатик),а над тях си е нормално.Разхода е нормален.
Веселин Георгиев


Иван Вълков

Този клапан обикновенно е да предпази турбината, като до достигане на дадено налягане той се намесва и предотвратява допълнително нагнетание. Отделно може да имаш клапан за управление на допълнителна порция гориво, при достигане зададеното налягане на турбото за да не обеднява сместа гориво/въздух. Ако не ти е проблем смени маркуча или част от участъка и пробвай пак. Говоря в общият случай не съм запознат конкретно с твоят мотор.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!