Нямам ЕГР Мондео?

Започната от pacho_bg2, 23 Юли 2012 15:03:55

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

pacho_bg2

Колата е Мондео мк2 '98 1.8 зетек. Не мога да преценя като гледам дали е махнат или нямам изобщо, почетох доста и гледах и схеми и снимки къде и как трябва да е цялата система. Няма клапан, няма и следа да е имало. Възможно ли е да си няма ЕГР система е въпроса ми?
Клуб "Москвич" България - най веселите събори :)


lazarkk

Да, има модели без ЕГР.

didon80

И по-добре да се затапи, ако има такъв, защото само влошава динамиката на двигателя.

Bobi

Мисля, че мнението ти е доста крайно! Може да провериш някъде във форума имаше тема точно за ЕГР и доста хора след отпушването му споделиха мнения в положителна насока :)

Pyrhel

Ето я темата: http://fordbg.com/forum/index.php?topic=47.0

Моя го отпуших обратно като видях какъв ми е разхода извънградско :D
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

didon80

Поне при мен беше запушен няколко години и тая пролет реших да го въстановя ей така от любопитство. Еми нито загрява по-бързо, нито гори по-малко, само дето усещам че при ускорение в първия момент от настъпването на газта има едно замисляне, което преди го нямаше, така че като имам време пак ще го затапя. Освен всичко друго при нашите двигатели често прави мизерии клапана на оборотите на празен ход и то защото в него попадат разни сажди примесени с маслените изпарения от картерната вентилация........сещате се ква адска смес се получава!

momo76

При бензиновите не се забелязва трудно загряване или повишен разход при затапване, това важи за дизелите.
При бензина минуса е само екологията, всичко друго е плюс.

Alexi

разхода е спорно дали е по голям ,при мене няма съществена разлика сякаш .. но това със замислянето при подаване на газ докато затвори клапана и влезе повечко чист въздух го има и при дизела и ме дразни .. с изключен мотора е по отзивчив в оборотите под 1700 докато завърти турбото

hotblooded

 Абе разхода при мене спадна едно 10% като смених EGR-a. Като го карах 2-3 дена със затапен - градско не можа да падне под 10,5....
Колкото повече расте "еврото" на колата - толкова по чувствителен е мотора дали EGR-a работи правилно или е затапен. При старите коли - може и чисто положителен да е ефекта :)