Грешка P0171, бедна смес?? Мондео мк2

Започната от pacho_bg2, 24 Август 2012 23:57:31

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

pacho_bg2

Колата е Мондео мк2 '98 1,8 зетек от по старите с алуминиев капак на клапаните. Получавам тази грешка при диагностика колеги, няколко пъти я чистих и след седмица две пак излиза. Резултата е че колата вдига разхода осезаемо (няколко литра) и занижава вървежа малко. Започнах да чета и да проверявам, първо прочетох тази грешка за какво точно се отнася и как компа реагира на нея, обогатява сместа до максималното което му позволяват таблиците и така си я държи докато не се изчисти грешката. С помощта на аутодата, хайнес упътването и fordwiki, съм премерил и проверил всички датчици, вакуми, маркучи. Всичко е точно в нормите, във fordwiki има три неща изтъкнати като причина които не съм проверил, но ми се струват почти невъзможни, това са ниска компресия, регулатора за налягане на горивото и най приложимото от трите - замърсени дюзи. Но за дюзите също не съм съгласен защото имам Газов инжекцион и грешката се появява както на газ така и на бензин, ГИ-то е на 6 месеца. Колата е без ЕГР така че тази система я изключваме. Моля ако някой му се е случвало нещо подобно или има някаква идея къде може да е "ключа от палатката" да сподели. Благодаря!
Клуб "Москвич" България - най веселите събори :)


lazarkk

да не ти е много бедна сместа на газ и от там компа да ти е повишава. Както и на газ ломбда-сондата винаги отчита по- бедна смес в комбинация с бедна смес на газ, компа може да се шашка и да набива повече. Много бедна смес повишава разхода, неводи до икономия.

Pyrhel

Има ли други грешки заедно с тази, които записва? Може да се е бъгнала ламбдата или да издиша ауспуха преди нея? МАФ-а си го чистил и мерил?
Горивния филтър сменян ли е? Маркучите за картерните газове как са?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

pacho_bg2

Ламбда сондата я мерих, горивен и въздушен филтър са сменени, МАФа и него го чистих специално спрей за карбуратори си купувах и го мерих и него. Маркучите са здрави други грешки няма. Интересното е че преди го нямаше този проблем, като я взех и сложих газта веднага, гореше си нормално, но после лека по лека си я обслужих щото предния собственик беше малко мърляч и със всяко нещо което бутнех динамиката се подобряваше с малко. Масло, филтри, почистване на датчици и дросел и най голяма файда усетих от свещите и кабелите, колата литна но някъде и по това време започна да прави така. Съмнява ме да има връзка, но все пак знае ли човек. Аз смених 3 комплекта свещи че прекъсваше малко в ниските и накрая с нови кабели се оправи. А колега дето вика да не би да ми е много бедна сместа, възможно е но тогава компа няма ли да отчете това веднага и да премине към обогатяване, защо да чака седмица две. Малко е филм цялата работа и се извинявам че пиша и толкова по много, но просто опитах всичко написано по форуми и книги, без да разглабям мотора :)
Клуб "Москвич" България - най веселите събори :)

lazarkk

Точно, компа се обучава постепенно с карането, затова ти казвам, че проблема може да се е създал преди 1 седмица, зависи колко я караш.