Свързване на бас каса + усилвател във Фокус

Започната от Vas, 22 Октомври 2011 19:39:13

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Vas

В Астрата имам бас каса 12-ка Бошман и усилвател thunder TCA 2060 и съм намислил да ги сложа във Фокуса, защото така или иначе багажника на Опела е малък и го ползвам почти само за работа.
Имам и пуснати кабели до басата и усилвателя, но сигурно ще ги извадя и ще ги преместя.
Къде може да се сложи усилвателя за да не се вижда в багажника на Форда?
Има ли изход в оригиналното 6000CD RDS на Форда за кабелите?
И как се свързва всичко, защото миналия път ходих да ми го правят, а сега мисля сам да слагам всичко.


road runner

Оргиналното радио няма изход за усилвател . Другия варянт от задните колони взимаш сигнал за ампа и си ползваш оргиналното радио . Обаче усилвателя трябва да има една букса бяла със 8 крачета( ако е 2 канален) . Другото ....сменяш оригиналното радио с некое нормално с изходи за усилвател и си ти :)

road runner

#2
Брат греда :( мисля ,че няма да може . На този усливател няма такава букса :(

А относно връзването . При наличие на Цд със чинчове . Те са ти сигнала към усилвателя . Пускаш Плюсов кабел с бушон от акомулатора към багажника задължително със бушон на него . Дърпаш един минус някаде от коланите дето за закачени примерно . Не на последно място и най важно пусков сигнал От ЦД-то ,което ще включва и изключва усилвателя когато пуска и спираш ЦД-то . Обаче за целта ти требе ЦД на мястото на оргиналното радио :(

amplified

Ако няма изход се слага преобразувател и почва да има изход. Не е добра идея да се връва към някоя тонколона, а директно към CD-то.
Моето нямаше такъв изход и се сложи такъв филтър/преобразувател заедно с закъснител за включването - точно преди радиото. Към тоя филтър влиза чинча. Единственото, което ми споменаха като "неудобство" в Тояга, било че само на контакт ампа и буфера работели, аз пък го намирам за супер добре, защото като съм спрял на изгасена кола няма да ми пада акумулатора.

zliqiliq

Абе колеги аз карам комби на което има някакъв фабричен изход 12 волта май беше в багажника.Има ли начин да се свърже усилвател с този изход и да се вземе звука от колоните.

amplified

Усилвателят се връзва с ДЕБЕЛИ кабели, към 10квадрата им е дебелината(за справка това е дебело колкото показалец).
Иначе нищо няма да стане, кабели може да прегорят, усилвателя да не получава достатъчно ток + смущения, защото не се знае откъде идва тоя ток, който имаш. Като нищо да се чуват смущения при ускорение, пускане на чистачки и мигачи. Най-добре е да се върже директно към акумулатора, масата също от там да си я взима. Филтър веднага след клемите.  По принцип е по-добре звука да идва директно от CD-то, защото пак може да стане манджа.
По принцип,ако cd то ти има изход за буфер е най-добре, защото ще имаш и настройки само на него. При мен е свързан от CD-то към към двете задни колони.

zliqiliq


Vas

Днес свалих всички кабели и усилвателя от Астрата някой знае ли какво трябва да си купя за да ги свържа към фабричното CD на Фокуса?

amplified

Усилвател се връзва към акумулатора със силови кабели за ток.
След това с 'не-силови' кабели се връзва към задната линия колони. От радиото към усилвателя и после от усилвателя към касата.
Ако е за 4-те колони усилвателя същата врътка, от акумулатора 10квадрата кабеляк към усилвателя, и от там вече кабели от цд-то, и от усилвателя към колоните.
Пиша го по спомен, и биричка, така че... консултация с по-разбиращи е наложаща.
:P
При мен е вързано за задната линия и така контролирам задни врати и бас каса, което си е супер.
Ах, как ми залипсва плътния бас в комбито... още малко и се връщам да го подкарам  (happy)
Ако усилвателя се слага на комби, виж ми темата в дневника как съм решил проблема с охлаждането и скриването на усилвате и същевременно касата е на две завъртания на обувките и се сваля и имам пълноценен багажник и незагряващ 100% работещ оптимално усилвател.

На мен ми го свързваха в тояга за 100-тина лева с кабеляк от тяхна страна, филтри и преубразовател. При моето сони нямаше адекватен изход високи-ниски и слагаха някакъв преубразувател, който седи до ЦД-то. Важно е и да имаш филтър непосредствено до акумулатора, на плюса мисля, че беше.
Моите вентилатори аз си ги слагах и сработват само като свири на контакт, усилвателя и баса също се включват на контакт само.