Задна лява врата спря да се заключва

Започната от road runner, 18 Април 2012 14:27:16

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

road runner

Колеги помагайте . Задна лява врата спря да се заключва от централното - Фокус МК1 комби. Преди ми го прави пак тоя номер и пръснах малко WD40 и се пооправи . Днес тотално спря да работи . Дайте идея как да проследя дали до самата машинка стига ток ,за да знам каде да търся проблема , дали в машинката или някаде по трасето до нея да не би да има прекъснат кабел :( Всички други врати рабоят безпроблемно .


Pyrhel

С контролна лампа, да няма утечки и ще те излъже уреда.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

road runner

Аха ,ама като измъкнах буксата има поне 6 пина . Докато отключвам/заключвам ли требе да светне контролната лампа или има някаде постоянен ток. А самата брава има закачено на дръжката и не моем да я сваля ,че не виждам как е закрепен лоста :(

freon

щом си с 6 пина отзад си с двойно заключване вероятно имаш дори фабрична аларма свалянето не е трудно свалях ги и 4те но си изтегли наръчника който го има и на руски и на английски много подробно описание на всякакви ремонти по леки 96мб е

road runner

Да забравих да го спомена :) Колата е с фабрична аларма и двойно заключване :) От каде да го дръпна ? Благодарско

freon

пробвай това http://www.p2pbg.com/index.php?page=torrent-details&id=991249b6dd5ba8aa7123eec94c2c66272f29b84c
да си призная не помня откъде го смъквах преди година ако не успееш с повечко мъки мога да ти пратя нпр. през скайп моя файл pdf е и доста е полезен

freon

между другото гадай не съм сигурен но най вероятно проблема ти не е в букса или стигане или не на импулс до машинката
слабото място на тия машинки са микретите в тях т.е. микро релета които дават информация на централния ти модул за положението на машинката дали е отключена; заключена или двойно заключена при мен се случи в заключено положение и не питай алармаджията ми къв зор видя с отварянето на вратата дори имам поражения по кората затова вече си имам 2 комплекта машинки за жалост не можах си намеря с двойно заключване но пък и фабричната аларма общо взето я ползвам само като съм на почивка и за вдигане на стъклата защото незнаех че имам такава и си монтирах и друга :)
но пък хубавата и страна е че е с обемни датчици и си работят правили са хората ама не са мислили как се поддържа после :)

road runner

Диагнозата до която стигнах днес преди 20мин. С контролна лампа ток на буксата има при отключване и заключване ,така че според мен бравата е дала фира . Което пък автоматично значи ,че си търся задна лява брава от Фокус комби МК1 с букса с 3 крачета :)

Alexi

другия вариант е да спираш близо до стена така че никой да не може да влезе от там :)

road runner

Алекси , то брат тя си бачка ама ръчно :) Ще требе докато намеря да си изградя навик да я преглеждам :)


freon

споко фордове не крадат ако го откраднат ще ти го върнат с извинения :) (ade)

Иван Вълков

#11
абе колега чукай на дърво да не те среща мечка - Сорка за офф-а

п.п Не че базикът не е як (thup)

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

freon

шегата мисля че е очевидна :) разбира се че на никой не пожелавам да му отмъкват имуществото