Тайни кодове на S Max

Започната от fozzy, 30 Януари 2013 15:38:14

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

fozzy

Тайни кодове

Прочитане версията на софтуера за управление на двигателя!

Завъртете ключа за запалването на втора позиция, натиснете продължително бутана "ОК" на бордовия компютър на волана. Това стартира пълна тестова програма и стрелките на всички инструменти започват да се движат, не се плашете.

Натиснете бутона "ОК" и преминете през различните екрани.

Пиукане от предпазния колан
Бях днес при моя местен дилър днес и исках да се премахне пиукането за непоставен колан, приемчикът дойде, отвори вратите, запали, 9 пъти постави и освободи предпазния колан. Лампата за колана светна и след това изгасна и готово.
За връщане на настройките се изпълнява същото.

Централно заключване

Препрограмиране от двойно към нормално заключване.

Първо отворете кола с дистанционното управление (2 х натиснете поред)
Натиснете едновременно бутоните "отворено" и "затворено на дистанционното и задръжте за около 5 секунди, след това ще видите кратко премигване на мигачите.За отмяна на процедурата, както по точка 1, но с еднократно натискане!

От "http://wiki.s-max-club.de/index.php/Geheime_Codes"

Показания за промяна на интервала за смяна на маслото
Държите натиснати спирачката и газта, слагате ключа на положение 2 и изчаквате приблизително 20 - 30 секунди -> нулира се дисплея за интервала за смяна на масло.

Климатик

Версията на софтуера на климатик се чете както следва:
Натискате бутона OFF и бутона за духане в краката едновременно, след това натиснете много бързо бутона A / C
Четене на кодове за грешки: бутона OFF и бутона за духане в краката, след това натиснете бутона за духане от централните отвори.
Автотест на климатик и кодове за грешки : бутона OFF и бутона за духане в краката, след това натиснете бутона AUTO.
За да приключите теста натиснете произволен бутон.


kaloqn

Цитат на: fozzy в 30 Януари 2013 15:38:14


Централно заключване

Препрограмиране от двойно към нормално заключване.

Първо отворете кола с дистанционното управление (2 х натиснете поред)
Натиснете едновременно бутоните "отворено" и "затворено на дистанционното и задръжте за около 5 секунди, след това ще видите кратко премигване на мигачите.За отмяна на процедурата, както по точка 1, но с еднократно натискане!


При мен това промени само отключването. За заключването си остана необходимостта от двукратно натискане за да се активира и алармата.

А това с колана така и не успях да го променя.

kaloqn

Днес пак пробвах премахването на пиукането за непоставен колан - оказа се, че на 5-то /или 4-то/ поставяне-махане на колана,
примигва няколко пъти индикацията за непоставен колан и съответно се деактивира пиукането.
Най-вероятно при предишните ми опити съм го правил двойно по-вече от необходимото и съответно след деактивирането е следвало пак активиране :)

малко уточнение: става въпрос за Галакси.

FordSMax

Пиукането за непоставен колан го махнах още миналата година,някъде от руските форуми го видях. Споделете как може да се премахне  пиукането за отворена врата.

mitakinen

Без колан донякъде е приемливо да се кара, но на отворени врати - това не мога да го разбера ::)
Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки

FordSMax

Цитат на: mitakinen в 25 Февруари 2013 11:33:06
Без колан донякъде е приемливо да се кара, но на отворени врати - това не мога да го разбера ::)

Няма да карам на отворени врати- просто искам да махна пиукането . ^-^

jorotomov

Здравейте,
Да споделя една хитринка, която скоро открих (в тема за мондео мк4), която става и за S max и е много полезна сега за топлите дни. При натискане на бутона за отваряне на колата ако задържите бутона натиснат 4-5 сек. се отварят автоматично четирите стъкла на колата и така може да си направиш проветрение от разстояние. Обратно се затварят с продължително натискане на бутона за затваряне.

supertorr

Това го има на доста и по-стари модели. Хубаво е, че си я открил защото е много удобно.

pAbLo

Цитат на: fozzy в 30 Януари 2013 15:38:14
Тайни кодове
Пиукане от предпазния колан
Бях днес при моя местен дилър днес и исках да се премахне пиукането за непоставен колан, приемчикът дойде, отвори вратите, запали, 9 пъти постави и освободи предпазния колан. Лампата за колана светна и след това изгасна и готово.
За връщане на настройките се изпълнява същото.
При Фиеста на 5тия път и премигва,до 60 карах - не се обади (rock) (fri)
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D

Даниел Маринов

Цитат на: jorotomov в 24 Юни 2013 10:47:00Здравейте,
Да споделя една хитринка, която скоро открих (в тема за мондео мк4), която става и за S max и е много полезна сега за топлите дни. При натискане на бутона за отваряне на колата ако задържите бутона натиснат 4-5 сек. се отварят автоматично четирите стъкла на колата и така може да си направиш проветрение от разстояние. Обратно се затварят с продължително натискане на бутона за затваряне.


Интересното при мен е, че при командата за затваряне се затваря само преден десен прозорец. При повтаряне на командата, се затваря и заден десен. Двата леви остават отворени  :'(


Ozzie

@Даниел Маринов
Ако по някое време акумулатора е бил свалян, вероятно е нужно обучение на всеки един прозорец. Сваляш и вдигаш три пъти всеки един, като при достигане на прозореца в крайно положение, задържаш бутона за още 3-4 секунди.
Ако кажеш коя година е колата, мога да видя в AutoData, какви процедури трябва да се извършат след сваляне на акумулатора.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

Даниел Маринов

Цитат на: Ozzie в 18 Септември 2024 19:11:52@Даниел Маринов
Ако по някое време акумулатора е бил свалян, вероятно е нужно обучение на всеки един прозорец. Сваляш и вдигаш три пъти всеки един, като при достигане на прозореца в крайно положение, задържаш бутона за още 3-4 секунди.
Ако кажеш коя година е колата, мога да видя в AutoData, какви процедури трябва да се извършат след сваляне на акумулатора.

2007 лето

ivchotr

При мк1 е достатъчно да се пусне и вдигне по веднъж всеки джам от бутоните на шофьорската врата, като се задържа по няколко секунди в долно и горно положение. Аз броя до 10 за по-сигурно :D Обаче на моя с дистанционното мога да отварям и затварям всички прозорци, а на печката мога само да ги отварям. Моя е "Джия", печката е някакво по-ниско ниво, ама пък е с 4 джама. И с моята джиджавка не мога да ѝ вляза в компа, защото е с някакво по-ранно ниво на комуникация.
По едно време обаче спря да отваря всички прозорци на моята, като заден десен оставаше вдигнат. От около месец същият прозорец взе да хрущи като стигне почти до средата на хода си и след него се оправя. Докато го преглеждах да разбера какво му става, по едно време започна да се спуска сам като вдигна до горе. Явно някакъв датчик не сработва както трябва. Та тези дни чакам да ми дойде новият стъклоподемник и да го сменя. После ще стане ясно той ли е бил виновникът да не сработва и комфорт-функцията.

Ozzie

@Даниел Маринов
Понеже ме мръзи да превеждам и пиша, директно пускам screenshot.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

ivchotr

Днес като сменихме акумулатора на Хлопела, при стартиране на двигателя да видим как зарежда с новата батерия, на централния дисплей колата взе да пуска съобщение след съобщение: спуснете прозореца на предна лява врата, вдигнете прозореца на предна лява врата и т.н., като всяко съобщение се появяваше веднага след изпълнение на предишното. Няма нужда да се чудиш кое как става. След приключване на обучението всички джамове се вдигаха и спускаха с едно докосване на бутона.

Даниел Маринов

Цитат на: Ozzie в 19 Септември 2024 18:52:50@Даниел Маринов
Понеже ме мръзи да превеждам и пиша, директно пускам screenshot.

Благодаря