Ford focus mk2.5 1.6 tdci 110

Започната от alex_1111, 31 Юли 2024 07:21:42

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Ozzie

По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...


alex_1111

Сега вземах колата от първоначалното обслужване и за пръв път карам с нея на тъмно, и адаптивните фарове са доста добри, според мен.
Предишната ми кола астра х не и бяха толкова добри фаровете.
Сега остана само кат да мина

saggy

Ти на какво казваш адаптивни светлини? Твоят Фокус има лупи на късите и обикновена халогенна крушка на дългите. Може би са завиващи лупите, но това не е адаптивна светлина. Като цяло заводски малко ниско светят тези фарове и поне за мен са леко слаби на извънградски път през нощта. Аз съм с обикновен фар без лупи. При мен късите светлини са на H7 крушка, която доста бързо гори и затова я смених с long life вариант. Имай предвид, че постоянното каране на фарове, както е в БГ, води до пожълтява е и матиране на стъклото на фара и затова е добре да се сложи някакво фолио на фаровете.

alex_1111

Фаровете са с завиващи лупи и сравнено спредната ми кола светят добре, само едно ме притеснява, с тея лоши пътища след година лупите им да не се разкачат само ^-^  ^-^

saggy

Принципно и това се ремонтира. Но едни нови фарове Хела с обикновени халогенни крушки, без лупи,  са 200-250лв за фар за модела, така че има алтернатива. Има сигурно и по-евтини варианти, но и там вървят около 200 за бройка. Буксите и окабеляването трябва да е еднакво.

ivchotr

Тези лупи, ако с ксенонови ламБи, трябва да се погледнат каква светлина вадят. Че, ако са почнали да изжълтяват с червен оттенък, скоро ще свършат. А след тях си заминава и баластът. И после става една цифромания...

alex_1111

Здравейте, фаровете са с обикновена крушка, което е добре откъм финансова гледна точка, но има едно нещо което много ме дразни.
При по рязко потегляне и то поне така си мисля, ако не си внушавам, ако тръгвам с леко завит волан, и има един ммного дразнещ паразитен шум.
Шума не е тропане или блъскане по скоро е като свирене и аз не мога да го обясня точно, гредах колата от долу нищо притеснително не видях, дали е възможно от стаб щангата, но пък ако е от няма да го прави от място ми при поклащане на колата.

ivchotr

Може да е от кормилната рейка и/или помпата ѝ, ако е с хидравлика. Ама и с електромотор да е, пак може да е от нея. Свиренето обикновено се получава при въртене на нещо.

saggy

Помпата е с хидравлично масло, което на 80-100к км трябва да се сменя по препоръка. Но по принцип виене от там се случва при по-сериозно навъртане на волана. Като звук е доста пискливо виене при навъртане на волана. Отчетлив звук е.

alex_1111

Не знам, днес я дигнах на крик да проверя гумите да не задържа някое колело, но всичко е на ред, няма луфтове няма шумове, ако звука е от ходовата част като я намокря отдолу и ще спре но ме съмнява сякаш да е от рейката.
Все пак като знам, че всичко си е изрядно ще си карам, но дразни като тръгна някъде по рязко и хората да се оглеждат :))  :)) 


saggy

Рейката при този Фокус по-скоро тропа при неравности, когато си в завой. Да кажем завиваш на паважна настилка и се усеща едно потропване от към нея. За виене не съм чувал някой да се оплаква, не че е невъзможно.

alex_1111

Здравейте, поръчах от алито тъй наречения ПСВ клапан и го смених, не знам дали са качествени, но гумата беше мека и еластична, стария също не беше в лошо състояние, но просто се беше втърдила лекичко.
Също така, малко преправих маркуча който влиза в турбината, че се клатеше и не седеше добре и ми остана само тампона на мотора, че си изхвърли маслото, и  има вибрации, каква марка бихте ми препоръчали?

F Focus

"Febi"-ако не е менте, разбира се!

saggy

Май най-добрият вариант за този тампон е  оригинален пак маслен. Моят мисля, че е Mayle и е метален, но казват, че не карали много тези тампони, ако не са оригиналните.