Виещ генератор на Мк2 Дизел

Започната от Иван Вълков, 25 Ноември 2011 19:25:39

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Иван Вълков

Здравейте колеги имам един доста дразнещ проблем поне за мен. Проблемът е след запалване първите 1-2 минути генератора вие та се къса, така е първите минути после няма проблем. Предположих че се дължи на хлабав пистов ремък, но ремъка си е наред на няма и 20 000 километра е. Генератора е ремонтиран миналата зима и са сменени четки и колектори. Майстора каза че единият лагер има съвсем лек шум но след смазване е преценил че е здрав. Зарежда 14 Волта а под товар фарове + парно 13,85 на празен ход, мерил съм за пад на напрежение по кабелите от генератора до акумулатора няма. Чудно ми е от какво присвирва така, ако някой се е сблъсквал с подобен проблем или има някаква идея да сподели. (fri)

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!


Danchev

#1
По принцип шума от ремък или от лагер са доста различни ... помоли някой с опитно уше, да удари едно :)
Има един номер, полей ремъка с вода и като запалиш колата ако звука го няма е от него.
How about a magic trick?

Alexi

лагерите .. трябвало е да ги смени майстора ,по 10 лв са най много .. обикновено заминава тоя откъм шайбата първо ..

Иван Вълков

#3
Благодаря колеги и аз лагерите съм набедил, т.к. след ремонта всичко беше наред за известно време, после явно след като греста се е изпарила започна да пристъргва след запалване. Ще пробвам да намокря ремъка да видим какво ще стане, макар че малко ми е ограничен достъпа до самият ремък.

п.п. Вече съм сигурен че цвърчи при голяма консумация когато е натоварен самият генератор  - след запалване + работа на свещите и после като изключат и спира цвиленето (angry), работата отива пак на сваляне, поне вече е тренирано упражнението и няма да е проблем. Възможно ли е от първичната голяма консумация да затяга лагера и съответно ремъка да преплъзва и да се получава цвиленето?

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Alexi

между свирещ ремък и шумящи лагери има голяма разлика .. ремъка може да ти преплъзва и това да ти е основния проблем ,пробвай някакъв силиконов спрей за него казват че помагал .. ако се натяга ръчно може да го понатегнеш леко

Иван Вълков

Благодаря за помоща колеги, попаднал съм на некачествен пистов ремък.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Иван Вълков

реших този неприятен проблем, а именно като си натегнах ремъка (facepalm), грешката е била моя след като грешно съм подходил към проблемът. За да се обтегне както трябва ремъкът, трябва да се охлаби, най-напред самата ролка, и след това да се придърпа с обтегача назад, като се има в предвид че след затягането на ролката ремъкът се обтяга още малко. Обедих се че човек се учи докато е жив

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!