Гумички на клапани, сегменти на 1,8 Дуратек

Започната от dushi, 18 Юни 2021 08:28:11

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

dushi

Здравейте, Форд С-Мах 1,8 бензин 2006 е колата. Гори доста масло! Въпроса е някой отварял ли е този мотор? Склонен ли е да запича сегменти? Гумичките на клапаните какъв разход би могло да дадат ако са се одървили. Все въпроси които ми идват на акъла преди да го сложа на масата. Следващата седмица мисля да му сменям ангренажната верига и мисля да сменя гумичките. След това евентуално ако продължи да гори масло ще му вадя буталата. Интересно ми е някой решавал ли е подобен проблем.


ADiDimitrov

С гумичките няма да решиш проблема. Слабото място на тия мотори са фабричните сегменти. Така че ако ще сменяш верига, сменяй и сегментите. Иначе пак ще гори маслото.

dushi

Като се има в предвид, че в доста каталози за авто части не съществуват оригинални номера на бутала сегменти, а се продава двигател цял или без глава, стигам до извода, че съм си купил кола с двигател еднодневка. Все пак се намират алтернативни такива, до колко ще вършат работа ще си покаже с времето.

ekstremniat

Моят двигател е 2.0 но реално те са с еднаква архитектура. Правих му основен ремонт преди 4 години. Сегменти, верига, 16 клапана, биелни лагери и шлайф на главата при един много свестен човек в Перник за 1156 с негови части и труд. От тогава нямам проблеми. Преди ремонта ми гореше 2литра масло на 200 километра извънградско.

Alexi

Цитат на: dushi в 19 Юни 2021 08:18:49
Като се има в предвид, че в доста каталози за авто части не съществуват оригинални номера на бутала сегменти, а се продава двигател цял или без глава, стигам до извода, че съм си купил кола с двигател еднодневка. Все пак се намират алтернативни такива, до колко ще вършат работа ще си покаже с времето.
това с неудоволствие ще го установиш за кажи речи всеки по съвременен мотор ( от тоя век да речем ) .. всичко е ширпотреба никой не се занимава с ремонти освен у нас и руснаците .. коша и следващата .. то ако трябва да се ремонтира в държава с нормално заплащане ( примерно 50 евро на час ,у нас официалните сервизи ги гонят тия цени вече ) сметни колко ще струва само труда по ремонта

dushi

Като се погледне реално не би трябвало да си купя кола на 15 години. Но такава е моята действителност. Утре живи здрави започвам да го разглабям. Като цел е смяна на сегменти, покрай тях биелни лагери, гарнитура глава, нови болтове за главата. Главата се носи за обслужване клапани плюс гумички и ако се наложи лек шлайф. След тази процедура монтиране нови вериги пълен комплект. След това каквото стане. Иначе ако си купиш цял двигател без глава за 1800 евро си е направо без пари. Толкова струват струват комплект бутала за някои двигатели на ВАГ групата.

Alexi

само че пак ще си остане на 15г ,отделно вече е "вечно твоя" дето се вика .. аз бих я продал/хвърлил на моргата и бих взел друга като я избера по внимателно ,тя колата не почва да гори масло изведнъж и си има симптоми

ADiDimitrov

Цитат на: Alexi в 20 Юни 2021 15:19:50
само че пак ще си остане на 15г ,отделно вече е "вечно твоя" дето се вика .. аз бих я продал/хвърлил на моргата и бих взел друга като я избера по внимателно ,тя колата не почва да гори масло изведнъж и си има симптоми
А защо да не я ремонтира? След този ремонт едва ли ще има някакви проблеми!! Колата като цяло е голям чук и ще го изкара много километри. ЩЕ вземе нова и нищо не се знае, кой как я е наредил!!! Само не разбрах защо ще сменяш и биелните лагери??

Alexi

след този ремонт ще дойде друг ремонт, после друг .. ако двигателя е с изтекъл ресурс колата се изхвърля

dushi

Значи колата е с доста ниска себестойност, за това съм я купил. По първоначални изчисления трябва ше да сменя само ангренажа. Винаги има опции за нещо допълнително. В моя случай допълнителното е сегменти, биелни лагери, гарнитура глава, болтове и ремонт на главата. Като себестойност сегменти-66 лв, биелни лагери-25 лв, гарнитура + болтове 100 лв. и ремонта на глава не съм сигурен точно колко. Труд лично от мен за това не си го слагам. Та колко според вас дава човек за обслужване на кола като си я купи нов внос? Аз мога да кажа за колата която купих на синът ми. Пасат 1,8Т комплект ангренаж + верига с хидро обтегач, пистови ремъци масло и филтри 650 лв. труд от мен. Защо след като съм си колкулирал разходите и ми е изгодно да не го покарам 5 години. Има и момента, че не съм разглабял Форд. Какво ще видя вътре е друга бира. Биелни лагери ще сменя защото ще свалям биелите от вала, а двигателя най-вероятно не си знае километрите.


ADiDimitrov

Относно гумичките на клапаните има два модела, зелени за двигатели с КОД syda и стандартни за другите кодове. В нашия град предлагат и смяна на леглата на клапаните с керамични, незнма цена, но ако ще се кара доста на газ ми се струва разумно вложение! Успех с ремонта.

dushi

Като цяло мога да кажа, че ремонта приключи и вече над 6000 км двигателя се държи екстра. Разхода на масло е около 700 гр. за тези километри. Като цяло заложения дефект при този мотор е, че има само два отвора в улея на масления сегмент. Посъветва ха ме да пробия още 4 отвора в улея, но не посмях. Толкова по този казус.