отваряне предният капак на Фокус 2 без патронника

Започната от F Focus, 15 Октомври 2020 12:08:22

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

F Focus

Цитат на: locke в 20 Октомври 2020 22:27:57
Пробвай да махнеш решетката както е показано в клипа. После махаш и останалото от механизма. И с отвертка ще можеш да отваряш
Доколкото разбирам пластмасата, която отключва ключалката е здрава, но действа само в едната посока

Проблемът е, че точно пластмасовата джаджа, захваната за механизма, която трябва да се завърти е със счупени зъбчета!
Днес един колега зяпа клипове с подобни случаи и изходът бил да се нагрее върхът на нещо, като отвертка и да се нацели в центъра на врътката, да се натисне, за да се вдълбае и да си направи шлиц, след което е лесно...утре ще видим и ще пиша.


F Focus

Цитат на: F Focus в 21 Октомври 2020 21:01:29
Проблемът е, че точно пластмасовата джаджа, захваната за механизма, която трябва да се завърти е със счупени зъбчета!
Днес един колега зяпа клипове с подобни случаи и изходът бил да се нагрее върхът на нещо, като отвертка и да се нацели в центъра на врътката, да се натисне, за да се вдълбае и да си направи шлиц, след което е лесно...утре ще видим и ще пиша.
Пожелавам Ви да не изпаднете в моето положение и отсега мислете как да премахнете безумната система за отключване-мисля, че имам добро решение-само веднъж да се отвори капака!

saggy

Сега, то е лесно да се дава акъл отстрани, но защо не отидеш до някой сервиз, да я вдигнат и отдолу да бръкнеш и отвориш капака. После махаш релетката и караш без решетка, докато не ти дойде резервния механизъм от алиекспрес - https://www.aliexpress.com/item/3284510. Във всичките клипчета замеят механизмът с нов, а не го побългаряват.

F Focus

Добро утро!
Най-накрая сагата приключи.
Както бях посъветван обиколих магазините за Форд наблизо-конкретно двата магазина на ул. Козлодуй и от единия ми препоръчаха майстор в кв. Надежда(също ми е близо), който е запознат с марката, като технологията е следната:
Майстора разкачи решетката от долната страна(без да я счупи), завря си ръката и с една малка тънка отвертка нацели езика, който захапва скобата на капака, и като каза "вдигай" пущината се отвори! После с горелка нагря плоска отвертка, която наби в пластмасовата сърцевина с отчупените стърчишки и сега мога да си отварям капака, когато си реша! ^-^Само дето решетката е в багажника и "муцуната" на колата не е толкова красива, защото нямам достатъчно дълга отвертка! ^-^
Тези дни ще търся механизъм втора ръка и, ако не успея бързо и по-дълга отвертка, за да монтирам решетката.
Имам идея как в бъдеще да елиминирам оригиналното идиотско отваряне на капака-само да остане свободно време, а и да не започнат валежи и студове!

iwo_19

Механизъм 2  ръка няма да намериш. Аз търсих доста мреме за един колега и не намерих. Али експрес и то със преработка.


locke

#36
Цитат на: F Focus в 23 Октомври 2020 07:14:53

Имам идея как в бъдеще да елиминирам оригиналното идиотско отваряне на капака-само да остане свободно време, а и да не започнат валежи и студове!

Знаех си, че има кой да го отвори. Как мислиш да правиш механизма, защото мисля, че със жило като на японските коли няма да стане?
Антифриз има ли останал..

F Focus

Цитат на: locke в 23 Октомври 2020 10:12:17
Знаех си, че има кой да го отвори. Как мислиш да правиш механизма, защото мисля, че със жило като на японските коли няма да стане?
Антифриз има ли останал..

Имаше липса на антифриз около 0.5 л., което не е страшно. Хубавото е, че теча не беше от радиатора, а от една снадка на маркуч, който отвсякъде си е за смяна.
А, относно елиминирането на кретенската система за отключване на предният капак ми протече "гениална" мисъл! (tooth):
В средата на пластмасовата врътка, която е към механизма за отваряне, пробивам дупка 1мм с дълбочина 1см., в която завивам кръгло ухо за катинарче с диаметър около 1,5-2 см., което в края е със самонарезна резба) и към него захваната тел с диаметър около 2-2.5мм., която продължава с подходяща дължина към емблемата на капака и ще завършва с халка(от ключодържател например), която ще се върти около края и ще може да не стърчи отпред, а емблемата да я притиска. При навиване на ухото към пластмасовата врътка ще намажа резбата с епоксидна смола.
Дано съм се изразил добре!

Ozzie

С една дума, всеки който вдигне емблемата, ще може да отвори капака?  (pnga)
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

F Focus

Цитат на: Ozzie в 25 Октомври 2020 19:02:34
С една дума, всеки който вдигне емблемата, ще може да отвори капака?  (pnga)

Така е, ама що му е да вдига капак на Форд Фокус?! (tooth)-толкова пък да са ценни...? ::)
Разбери ме добре-не мога да допусна занапред да не мога да си отворя капака, а на оригиналдЪ системата нямам никаква вяра-като нищо ще бера ядове след време отново!


saggy

Аз бих заложил на оригиналното, дори автър-маркет решение. За 25-30лв колко ще струва ще си осигуриш нормално отваря и затваряне и няма да мислиш, като я спреш в някоя тъмна уличка, кой наркоман ще отваря капака, за да открадне акумулатора. Понеже съм минал през такива поразии заради един скапан монбат и щети от 300лв по колата, знам, че не си струва.

F Focus

#41
Абе, и ти си прав!
В такъв случай, докато възстановя нещата ще отварям с дългата отвертка-най-сигурното отваряне срещу кражба! :)

П.С. Ама за да се свали акумулатора трябва да се свали една кора под предното стъкло, че минусовата клема потъва доста под нея към шофьора, и същата пластмаса трябва да мине над рамената на чистачките, но дали ще може, или трябва и рамената да се свалят...? ::)

saggy

Не мисля, че трябва да се сваля тази кора. С една малка тресчотка и камък 10 се сваля чудесно, въпреки че е навътре. Поне при моят фокус 1.6 кората под чистачките не се сваля.

F Focus

#43
Хм, хм...ако ти се занимава да се разровиш из нет-а ще видиш, че при мен 2/3-ти, или дори 1/4 от акумулатора е извън въпросната кора-всичко останало е под нея и под предното стъкло.

saggy

Нека колегите с 2.0 Бензин да кажат - двигателите са близки.

Pyrhel

(off) Колега F Focus, моля те, не цитирай всеки предишен пост, на когото отговаряш - няма нужда от цитат, когато пишеш директно под него (иначе темата се разтяга до безкрай и трбява да се чете едно и също по много пъти). До момента трябваше да мина през всеки твой пост и да изтрия цитатите (beer)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

F Focus

#46
Разбрах, виноват!  :-[
Ако кажете, че е за предпочитане да изчезна, защото досаждам и не спазвам правила, с които не съм на "ти" няма проблем, не бих се нацупил-предполагам, че съм най-старият тук, та затова...
Модератора в една друга тема също ме скастри, че съм разводнил една друга тема, а той темата за обръщане на волана я превърна в тема той какви екстри харесва, ама никой-нищо не му каза-защо ли? (tooth)
Ами беше ми приятно, желая Ви здраве и безпроблемни фордаци!
Надявам се да съм бил поне малко полезен на останалите!
И ще помоля да ми кажете как да се отпиша оттук? Благодаря Ви предварително!

F Focus

#47
Благодаря на всички, които ми помогнаха и оставям тел. 0889 осем осем девет едно осем девет-Пламен. Мога да съм полезен за борба с ръжда, лаково-бояджийски работи и интериор.
В няколко форума съм, от създателите и член на УС съм на Мерцедес-форума, когато го признаха от производителя, в оффроуд-форума съм с висок рейтинг, но подобни забележки никога не са ми правени, но не споря-може и аз да съм виновен някак-както и да е!
Който иска може да ме намери в официалният форум със същият ник.
Успех на този форум и го раздвижете, за да има живец, пък макар да е за сметка на някакЪви си нарушения-инак лошо-само мое мнение!

locke

Колега, не се сърди, виж че почти никой не пише във форума. Според мен модератора се престарава  :-[
Оставете човека да споделя проблемите си, някой може да му помогне, пък и той да върне услугата  ^-^

saggy

F Focus, не се засягай за всяка забележка - тези са добронамерени, за да е в по-чист вид темата. Твоите теми са полезни за някой друг, защото този двигател е по-рядко срещан и има малко инфо за него.


F Focus

#50
Всичко виждам, виждам, че форумът е замрял, а би могло да е много по-различно от това да се правят тъпи забележки, които не се правят в никой друг форум!!! >:( Ама на някого му е кеф да се прави на гоуемия шеф и кастри и реже, което е симптом за ...да не казвам за какво! Ама пуста булгарищанщина-а, народа ни е на принципа " преклонена глава сабя не я сече"! Затова сме и на това дередже в държавата! Като направихме Мерцедес-форума официално признат от марката се навъдиха още два Мерцедес-форума, които вървят по-добре от официалният-собственика, или управляващите този форум да го имат предвид, ако им протече мисъл, де, щото и те са се взели за много велики, ама никак не са!!! Да слезнат на земята и да уважават хората и да имат предвид, че палачинката винаги се обръща! Съмнявам се да се вслушат в това, което казвам-тяхна си работа! А, имат огромното предимство, че този форум е по-подреден от официалният!

ivchotr

Като за претендиращ за най-възрастен тук си доста докачлив. Пърхел, който ти направи "забележка", е един от най-готините пичове във форума, да не казвам в подобни форуми въобще. Не, че другите не са. Специално тук, де.

П.П.
За да си на ти с правилата, що не вземеш да ги прочетеш?!?

zloster

Има-няма година сме без официално разписани правила.
"Сега за цитатите": ПокажиСкрий

На много места не се отнасят отрицателно към тях, защото много хора трият/редактират мненията си, когато ги хванат в писане на глупости. Съответно се загубва голяма част от дискусията. Цитирането е механизъм за защита от това поведение с триенето. Тук такова явление не съм наблюдавал.

Чукча не читател, чукча - писател.
Смисъл, произход и употреба са пояснени на http://dslov.ru/pos/38/p38_229.htm
За обогатяване и подобряване на говорно-писмената ни култура: https://rechnik.chitanka.info/ http://ibl.bas.bg/rbe/ https://rbe.chitanka.info/