Спукан въздуховод Дуратек 2.0

Започната от ADiDimitrov, 23 Септември 2020 09:17:23

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ADiDimitrov

Колеги на скоро забелязах че въздуховода от филтърната кутия до дросела е зверски напукан. Понеже този мотор няма дебитомер, а чете по МАП това не е оказало влияние на горивната смес, но пък засмуква мръсен въздух след филтъра. Както се очаква по магазините няма заместител и всички ме пращат в Форд за оригинален /където ще ми резнат главата/. Основния проблем на този въздуховод е че постоянно е подложен на нагряване и това го прецаква. Та ми идват идеи как да удължа живота на следващия който взема. На първо четене се сещам да го увия с готварско фолио за да не се нагрява, но не зная това как ще се отрази на горивната смес? Та приемам идеи предложения или вече опит от колега.


Mondeicho

Ако се нагрява, готварското фолио по-скоро ще подпомогне процеса на поддържане на топлината. Помисли евентуално за вариант за облепване с монтажна лента, тя е гъвкава и предполагам ще има известен ефект на предпазване.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Bizu


OL DiRTY

#3
Имах едно Рено Лагуна 2, на която въздуховода идаващ от интеркулера към колектора се беше сцепил на извитата му част! С какво ли не съм се пробвал да му запуша дупката! Първоначално му бях навил "Бишоп" самовулканизараща се лента, но се предаваше много лесно . След това навивах вътрешна гума от велосипед и върху нея пак бишоп, като така, по този начин закрепих положението, до в момента в което ми трябваше мощност, при което цялата ми схема бе изплюта  ^-^ !  Накрая реших кардинално проблема със силиконова тръба, в моя случай коляно, редуцирано и две скоби! Карал съм колата две години след това решение на проблема, така и я продадох!
Така че пробвай и ти. Според мен е решение и в твоя случай!

Тръби - да добиеш представа


ADiDimitrov

Цитат на: Bizu в 23 Септември 2020 11:13:29
За този въздуховод ли говориш?
https://m.autodoc.bg/febest/15145501
да този е и бях приятно изненадан от МП там цената е същата, поръчах го за утре!

Bizu

При китайците също я има, по-евтино, но не се знае с какво качество е:
€ 14,32  31%OFF | 1X Air Box Intake Hose Pipe for Ford Focus MK2 2005-2011 C-Max Induction 1684286
https://a.aliexpress.com/_m0mOlYP

ADiDimitrov

#6
Ей тия котайци са страшни! Мисля че бях виждал и всмукателен колектор с вихровите клапи за 150 долара! Всъщност някой има ли опит с техни изделия? Да сподели.

ivchotr

Oт 3 години бръмча с техен стъпков мотор на бензинката. Никакви ядове.
На мотоциклета съм сложил техни километраж, оборотомер (аналого-електрически), часовник за температурата на маслото (електронен) с датчика за него, волтметър (електронен) и велокомп. Единствено на велокомпа спряха да му работят бутоните за смяна на менютата, ама и той бая огън изяде за няколко години нон-стоп ползване във всякакви условия. Иначе си показва всичко. На жената на моторетката съм сложил техни огледала и балансьори на кормилото. Никакви проблеми. Бях й взел и четец за предавките, обаче докато го монтирам, тя го подреди някъде и няма намиране :D

zloster

Въздухопровод (маркуч) съм лепил с тези подсилените с влакна лепящи ленти. Маркучът беше на турбо-дизел. Намотана на 2-3 слоя издържа до замяната на маркуча с нов (няколко месеца). Не се предаде. Но онзи маркуч не беше оребрен и съответно увиването е много лесно.
И аз тогава гледах силиконовите, но в конкретния двигател чупките бяха специфични и беше малко повече занимавка, отколкото ми се отделяше.
Чукча не читател, чукча - писател.
Смисъл, произход и употреба са пояснени на http://dslov.ru/pos/38/p38_229.htm
За обогатяване и подобряване на говорно-писмената ни култура: https://rechnik.chitanka.info/ http://ibl.bas.bg/rbe/ https://rbe.chitanka.info/

ADiDimitrov

Вече съм с новия маркуч от МП , цената е 56 лв. с ДДС , маркуча е оригинален с щампи на Форд с двете скоби!