Форд Транзит'87 - скоростна кутия

Започната от nsk, 19 Август 2020 20:58:14

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

nsk

Здравейте!
Имам "Транзит" модификация TES 100 произведен през далечната 1987г в Западна Германия ;) Опитвам се да сменя гуменото каре на кардана, това шестоъгълното от страната на скоростната кутия. Не мога да го изкарам, понеже карданът не излиза от вторичния вал, а не излиза, понеже вторичният вал мърда аксиално около 20мм. Нормално ли е вторичният вал да има аксиално движение и, ако не е, какъв би могъл да е проблема? Става дума за "Транзит" къса база, от първите акули със сиеров мотор 2000 куб. см. бензин(на газ :)), карбураторен, с 4 скорости. Всичко по мотор и трансмисия е чугун :)
Бих ви бил много благодарен ако ми кажете откъде да си дръпна ръководство по екслоатация, а също така ако ми спестите излишни излияния от рода, че такива набори вече няма и за какво ми е този боклук, понеже вече съм ги чувал и ролята на кошче за душевни отпадъци нещо не ми отива. Ако може бъдете конкретни, т.е. не искам да опитвам това, в което вие не сте сигурни - вече съм го опитал. Благодаря предварително.


zloster

Погледнах, че на има 2 на руски и едно по-кратко на френски. Погледни дали ще са ти от помощ:
1) https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=1978012 -  Ford Transit 1986-1998
2) https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=1886652 -  Ford Transit 1986-2000г.
3) https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=2111508 -  Ford Transit Diesel Engine 1986

Първите две (на руски) искат програма, която да чете Djvu файлове.
Чукча не читател, чукча - писател.
Смисъл, произход и употреба са пояснени на http://dslov.ru/pos/38/p38_229.htm
За обогатяване и подобряване на говорно-писмената ни култура: https://rechnik.chitanka.info/ http://ibl.bas.bg/rbe/ https://rbe.chitanka.info/

ivchotr

Два сантиметра аксиален луфт на вторичния вал изобщо не ми изглеждат да са нормално техническо решение. Това разстояние е почти колкото широчината на зъбно колело. Има нещо нередно в тази кутия и не е лошо да го оправиш, защото не е изключено точно този луфт да прецака и новото каре. А и не само него.