Мондео 3 2.0 бензин гасне и притриса

Започната от dimo5555, 31 Октомври 2022 11:37:26

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

dimo5555

Здравейте колеги, имам проблем с FORD MONDEO Mk III 2.0 146 к.с. (107 kW) бензин/газ
1 Когато запаля колата и е останало газ в цилиндрите веднага изгасва при следващо палене си тръгва.
2 Като карам колата и подам ряско газ започва да притриса и да се чува едно тропане под капака .
Въпросът ми е защо прави така и да ми препоръчате майстор в Пловдив 
Сменена е веригата, водната помпа,
Маркучат на вакома на вихровите клапи (coffee)  е изключен понеже тракаха и майстора каза, че и без тях е същото.
Мерси предварително ^-^


ivchotr

Как разбираш дали е останал газ в цилиндрите? На практика може да остане газ в един цилиндър и то пак зависи в какво положение се намира буталото и съответно клапаните му. Когато двигателят се развърта за да запали, свещта би трябвало да възпламени останалия газ именно в този цилиндър. Иначе казано, не виждам причини да имаш драми с останал газ в цилиндрите. Ако изтърва газов клапан и при първоначално палене на бензин горивната смес идва богата, можеш просто да затвориш ръчно клапана на бутилката, който пуска газ към двигателя и всичко ще стане ясно. Ако проблемът с първоначалното палене изчезне, отиваш при някой газаджия да ти смени клапаните. Или пълнителите им (зависи какъв модел са). Ако проблемът остане, трябва да си провериш запалителната система по принцип и съответно състоянието на захранването на двигателя с бензин.
За тракането може да има няколко причини - нарушено зацепване на газоразпределителното задвижване (прескочил зъб на ангренажа, примерно), разбити бутални болтове, износени лагери на коляновия вал и други подобни хардуерни проблеми. При разтегнат ангренаж също може да се получи тракане - едно време му викаха избягал аванс. А бе за читав механик ти е колата.

gras

Цитат на: dimo5555 в 31 Октомври 2022 11:37:26Маркучат на вакома на вихровите клапи (coffee)  е изключен понеже тракаха и майстора каза, че и без тях е същото.

Относно паленето и гасненето - да клапите не оказват влияние. Но относно разхода и вървежа на автомобила оказват и още как. Карал съм и без клапи,след основен ремонт - резултата беше + 2.5 литра на сто градско. Освен това колата беше толкова мудна до 3000 оборота ,че не се търпеше.

ADiDimitrov

Относно 1/ в раздел фокус, вече писахме з атоз проблем!! Това а често срещано явление на моторите Дуратек  :-\
2/ Виж си веригата, явно е вече на краен предел, по добре я смени преди да е станала голямата беля.