Няма ток на клемите на ключа

Започната от pmdc4, 27 Март 2020 13:55:18

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

pmdc4

Колеги, колата е Форд ц-макс (C-Max) 1,6 tdci. При поставяне и завъртане на ключа нищо не реагира на таблото. Извадих буксата, която отива към контактния ключ и я замерих с пробна лампа. Не протича ток по нито един кабел към ключа, проверих всички предпазители в двете кутии (тази под капака и тази пред седалката на пасажера в купето). Силовите предпазители също са изрядни. Всичко, което не е свързано с ключа си работи - радио, плафони, централно заключване. Някакви идеи къде да продължа да търся причината за липсата на захранване към контактния ключ. Ще съм благодарен за всеки отговор.


zloster

Освен да провериш (прозвъниш) с мултицет целостта на всеки от проводниците между предпазителите и гнездото на ключа? Така ще знаеш дали захранващ проводник или "нула"-та са проблемни. След това вече правиш физически оглед на съответния проводник.
Чукча не читател, чукча - писател.
Смисъл, произход и употреба са пояснени на http://dslov.ru/pos/38/p38_229.htm
За обогатяване и подобряване на говорно-писмената ни култура: https://rechnik.chitanka.info/ http://ibl.bas.bg/rbe/ https://rbe.chitanka.info/

pmdc4

възможно ли е имобилаизера да прави този проблем

ivchotr


locke

Възможно е. Аз си помислих същото когато на икеа дадох контакт, лампите светнаха, завъртях да запаля и всичко угасна. Плафони и радио не съм гледал, но фарове нямаше. Оказа се, че токът е "изчезнал". Оправи се след сваляне и закачане клемите на акумулатора. За съжаление, при теб едва ли ще помогне, но не пречи да пробваш

ivopolr

Цитат на: pmdc4 в 27 Март 2020 18:46:51
възможно ли е имобилаизера да прави този проблем
Ако е проблемен имобилайзера - дисплея ще работи и ще ти мига червената, сигнална лампичка на таблото. Търси проблема другаде.

pmdc4

открих проблема кабелът от F 11 захранва буксата на контактния ключ но не директно а отива до вътрешната страна на десния калник - но не влиза в таблото а отива в куплонк които е под кората странично, кабела е розав и влиза в горния краи на куплонга от долния краи излиза червен кабел които отива до контактния ключ крачето беше прегоряло .открих го по видео от руски саит.,срязах и запоих кабелите директно и колата запали ,другото което видях че под мукета кичето е мокро и то доста .

ivchotr

Виж откъде влиза вода, че така ми изгни предишната кола.