нестабилни обороти понякога фокус 1.6

Започната от lubomirov89, 28 Октомври 2017 21:08:45

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

lubomirov89

Пише, че е за моя, ама може и да си прав. На заплата купувам и да видим какво ще се получи.


locke

Взимаш големия талон и няма да сбъркаш

lubomirov89

Някой може ли да ми каже за този мотор колко е напрежението на дебитомера на празен ход, при напълно загряла кола, без никакви консуматори. Благодаря предварително!

toni9

Да вметна за свещите и аз .. Карал съм с NGK и на 2 пъти им се чупи керамиката и не издържат.. NGK вече не e NGK като едно време ... Сложих на БЕРУ , те са горе долу добра алтернатива , но накрая минах и си взех оригинални Motorcraft от Мотото пфое ( евтини са ) и колата си заспа .. явно си иска оригиналните свещи.

Относно проблема с оборотите и аз го имам и не мога да го открия... На инерция и на по-ниска предавка оборотите ми падат до 500-600 след което се форсират до към 1100-1200 и после се стабилизират на 800 . Това ми го прави почти непрестанно на всеки светофар..   Също така като я дам на 1-ва или 2-ра и пусна съединителя колата трябва да се движи плавно , а тя ми накъсва все едно сама си бие спирачки  , но това не го прави всеки път  неговата семка ..  :D  :-\

С Форд Фокус 99 хечбек 1.6 Zetec FYDA съм
Когато лисицата не успяла да стигне до гроздето, казала че е било кисело

locke

Аз установих, че това забиване го прави когато не е загряла(нормално) и когато не работи километража(това е проблема). Ако колата е загряла и километража отчита, като пусна газта дори и на втора с 900 оборота няма никакво придръпване. Проблемът е овтратителната смяна на датчика

ivchotr

Датчикът се сменя лесно, но насрещникът в кутия е по-проблемен :D Трябва да се отваря кутията.
Тони9, май ще трябва да провериш хлабините на клапаните. Обикновено това са симптомите при нарушени хлабини.

locke

Цитат на: ivchotr в 21 Април 2018 20:59:23
Датчикът се сменя лесно, но насрещникът в кутия е по-проблемен :D Трябва да се отваря кутията.
Тони9, май ще трябва да провериш хлабините на клапаните. Обикновено това са симптомите при нарушени хлабини.

Този насрещник сменя ли се? Ситуацията е малко като при един дизелов фокус, на който му сменихме датчика за светлина на задна. Имаше риск проблемът да е от насрещника в кутията, но все пак се оказа датчика

ivchotr

Не знам. Не съм отварял кутията. Аз смених моя датчик и километражът продължи да си играе. Ама не ми се занимаваше да свалям и отварям кутия.

locke

Днес я покарах и километеража не отчиташе. Спрях и пуснах тестовия режим и стрелката отиде до края. След това докато се прибрах пак не отчиташе. В тестовия режим също не показва скоростта. За мен това е сигурен знак, че не отива сигнал до километража заради повреден датчик

ivchotr

Ти на първо време виж дали няма някакъв проблем по буксите и кабелите между датчика и километража.


locke

Цитат на: ivchotr в 22 Април 2018 21:40:02
Ти на първо време виж дали няма някакъв проблем по буксите и кабелите между датчика и километража.

Мисля че ако не се оправи със смяна на датчика, проблемът е в настрещника. А и в тестов режим стрелката отива до края. А и ми се струва че кабелът е доста добре защитен и не би се наранил. Ако има вариант кабелът да се тества с мултицет или друг уред ще се разбере - и този край, който влиза в датчика, и този в километража.

ivchotr

Не съм сигурен дали при тестов режим сигналът минава през датчика. Този тест не е ли само за изправността на приборите? Който да показва, че са здрави и ако не отчитат в движение и/или при работа на двигателя, то проблемът да се търси в периферията? Някой се беше оплаквал, че километражът не му работел заради слаба връзка в таблото, а не в датчика.

lubomirov89

Нещото, което ме впечетли вчера като си правих диагностика е, че на принудителен празен ход (не е в cut off режим) като натисна спирачката и краткотрайния трим от около +10% отива на -4. От тука следва, че сместа по някаква причина започва да се обогатява. Въпросът е защо?

ivchotr


lubomirov89

Може и така да е, но каква е логиката ?

locke

Цитат на: locke в 25 Март 2018 10:25:54
Същото е и при мен. Няма значение топъл или студен двигател. Най-силно се усеща като карам на първа с малко газ или на втора с около 1000 оборота. Ако отпусна газта колата почва да хълца и да се тресе.
Да уточня, че това не се случва всеки път.
С натискане на съединителя се оправя. Свещите са ми NGK на година и половина. Според мен е от датчика на скороститр защото понякога километража не отчита

Темата е много стара, но все пак да кажа на който се колебае, да си смени датчика. Описаните проблеми, както и придръпване на 2250 оборота изчезнаха. Дросела беше почистен, но не съм наблюдавал майстора дали не е пръснал със спрей само, защото не го е свалял. При повече свободно време ще го сваля и почистя.

Смятате ли, че е възможно от сервото на спирачките да се колебаят оборотите на място при натисната спирачка? Стрелката не стой залепена на делението преди 1000 оборота а се мести лекичко нагоре и се връща. Не прескача 1000 оборота и не се случва на всеки светофар, но все пак е неприятно
Знам, че ако смуче въздух отнякъде е доста трудно да се хване

ivchotr

"Не стой" е заповедна форма, която иначе казано звучи като "Недей да стоиш". В твоя случай трябва да използваш "И" вместо "Й". Позволявам си тази забележка, защото в последно време започва да става повсеместно неправилното използване на "Й".

По темата. Симптомите ти са като за клапани, които се нуждаят от реглаж. Не го ли направиш сега, положението ще започне да се влошава. Минах по този път, та мога да кажа, че съм 99% сигурен в твоя случай.

locke

#47
Вероятно са в начален етап, тъй като съм чел, че сериозен симптом е когато оборотите в подобни ситуации започнат много да се качват и спадат – до 1500 и нагоре. Само капака на клапаните ли се сваля за да се проверят/регулират /сменят и каква е цената на процедурата?

ivchotr

Свържи се с колегата "fordmaniac". В мрежата има информация за него. Достатъно е да му напишеш никнейма в търсачката и си готов. Не вземаше скъпо преди три години, когато се занимаваше с моите.