Къде ДА НЕ рециклирате дизеловите инжектори

Започната от Siraku, 24 Юни 2019 23:53:35

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Siraku

Здравейте, ако темата не е за този раздел, нека бъде преместена.

Преди 12 месеца си купувам Ford Mondeo MK3 2.2TDCI 155 коня от един софийски измамник. Тествах колата градско, всичко уж точно. Взимам я, отивам на магистралата, вдигам 140 - Check лампата светва и колата влиза в авариен режим... звъня му на този, не вдига, ясна работата. Почва се ходене по мъките, докато в Мото Пфое не ми казват, че два от инжекторите са за тотал щета и съответно ми казват 3800лв за нови. Разбира се, подминах офертата им и реших да рециклирам инжекторите, много хора го били правили, ставали перфектни, бла-бла-бла. Викам, добре. Давам колата в сервиз, колко ще струва - 250лв на инжектор, за 4бр - 1000лв, викам добре, разумна цена на фона на цената в Мото Пфое. Дават инжекторите при някакъв Иван в гара Яна, уж бил най-добрия, мнения по форуми, всички доволни... викам супер... Предисторията беше, че освен аварийният режим, колата пушеше много бяло при студен старт и мириз на неизгоряла нафта + тресене.... И така, връщат ми колата с "рециклирани" 4 инжектора... работа като трактор, на другата сутрин пак бели пушеци, тресене. В сервиза ме увериха, че не е от инжекторите, другаде бил проблема ама и те не знаели. За немърливата им работа и некомпентността на сервиза няма да коментирам. Година по-късно, усещам, че колата във високите скорости нещо не върви като хората. Излизам на магистралата и след 180км/ч се почва някво зверско тъпчене и едвам вдига 200... викам, тука има нещо. По принцип тази кола, 200 ги подминава безпроблемно. Днес правим диагностика, зверски отклонения на 2 от инжекторите, правим тест с обратна нафта.... резултата... за 2минути работа от 4 минути, както трябва да е попринцип, две от колбите щяха да прелеят, а другите две, едвам са напълнени 1/3, съотвено ни стана ясно каква е хавата... Хвърлил съм 1000лв в кофата за боклук. Инжекторите са тотал и ще трябва да купувам нови...

Днес говорих с въпросният Иван от гара Яна, с по-груп и невъзпитан човек, не бях говорил.
Попитах дали инжекторите след рециклажа имат някаква гаранция, понеже нямам фактура дадена, имам само стойностите след "Рециклирането". - Той отвърна, че гаранция няма, можело да се скапат и за една седмица, те не носели отговорност. Било несериозно, че му звъня по телефона и каква гаранция съм очаквал?! - Отговорих, такава, като за 1000лв прибрани за нищо !!!


Mondeicho

Добре, защо не си питал за гаранция още преди да дадеш колата за ремонт? Отделно още в началото си имал проблеми, а ти си продължил да я караш така една година. Трябвало е още тогава да я върнеш за да си я направят според мен, ако и диагнозата й е била правилно уточнена...
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Siraku

Цитат на: Mondeicho в 25 Юни 2019 06:31:20
Добре, защо не си питал за гаранция още преди да дадеш колата за ремонт? Отделно още в началото си имал проблеми, а ти си продължил да я караш така една година. Трябвало е още тогава да я върнеш за да си я направят според мен, ако и диагнозата й е била правилно уточнена...

Моя грешка, но понеже тогава от сервиза ме увериха, че проблема е някъде другаде, не в инжекторите... , но и те не знаеха къде е проблема и почнах да ходя напред-назад по сервизите за година и така.

hotblooded

 Основната част при рециклиране на дюзите са клапанчетата.  Естествено сервиза в който си я закарал са ти взели порядъчна цена,  но са платили на въпросния Иван за работа с най евтините ментаци. За това и нямаш гаранция.    Колкото до съответния сервиз - как така не знаят от какво е, ама не било от дюзите.... Бе мама ви тъпа дееба, пусти винкел...

Siraku

Цитат на: hotblooded в 25 Юни 2019 20:38:12
Основната част при рециклиране на дюзите са клапанчетата.  Естествено сервиза в който си я закарал са ти взели порядъчна цена,  но са платили на въпросния Иван за работа с най евтините ментаци. За това и нямаш гаранция.    Колкото до съответния сервиз - как така не знаят от какво е, ама не било от дюзите.... Бе мама ви тъпа дееба, пусти винкел...

Грешиш, имам документ от въпросният Иван от гара Яна, за поправката на инжекторите и помпата, със новите им стойности.

Alexi

Според мен инжекторите ти не са рециклирани ,или поне не всичките а само 2та като гледам колбите сега .. нови стойности е много лесно да се получат като се ресетне ЕКУ-то ,и докато не е "надушило" още че са зле и да нареди големите корекции ,се вади една диагностика .. то и мотора в началото работи добре .

ivchotr

И какво следва да направи човек при такъв разход на средства и такова отношение от сервиза? С тоягата или да запознае компетентните институции?

hotblooded

 Не пречи и двете. Като тоягата може да е няколко пъти.

Pyrhel

Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Мишо

Пичове, това не е истина направо. Като карах към него мислех за всичко друго, но не и инжекторите че са проблема. Още на диагностиката стойностите бяха зле, като закачих и колбите на мен ми стана тъпо, а за Алекс не знам. Не знам какво да кажа, то бива безхаберие, бива непукизъм, бива нахалство, ама това вече е нечовешко бе. Ебахти селската държавичка смачкана дето стана тука. Разбирам да се плати яко  за дадена услуга, но да се направи както трябва, от първия път, без компромиси и повече да нямаш проблем с ремонтираната част. Заеби, нямам думи вече.......


hotblooded

 Има и още един момент. Помпата рециклираха ли я, или само дюзите?   Ако помпата е хвърляла стружки,  нормално е дюзите да са дали фира, ако ще и оригинални от Мото Пфое да бяха.

Мишо

Уж е рециклирана и помпата, аз лично  гледах и в 4-те колбички на дъното за стружки. На едната минах и с магнита отдолу, гледахме ги трима човека-аз, Алекс и едно мое приятелче и нафтата беше супер чиста и бистра. Помпата държи налягане   ( изискуемо и реално са еднакви ) на празен ход и при повишаване на оборотите.