Проблем с антифирза- Фиеста МК7

Започната от engineer, 22 Март 2019 23:59:41

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

engineer

Здравейте, собственик съм на Фиеста МК7 и съм изключително довоелн от колата. Карам я вече 1000км което не е кой знае какво но това са първите ми впечатления. От известно време имам много странен проблем. Всичко започна преди няколко седмици. Тръгнах за работа, всичко беше точно, на обяд с еналожи да се прибера до вкъщи. Софийския трафик към 2, 3 е сравнително нормален. Нормално висене по светофари. Спирам пред блока качвам се, слизам долу и гледам теч зад предната дясна гума (от към пасажера). Отварям капака и казанчето под минимума. До вечерта теча беше спрял, нямаше промяна в нивото- каквото беше останло в казанчето си седеше там. Огледах много внимателно казанчето и всички връзки които са видими при отворен капак. Направи ми впечатление че имаше мокро на металния предпазител под ролката на водната помпа. Долях до разделитела на MAX и реших да видя как ще е сутринта като тръгна за работа. Преди да тръгна проверих беше както съм го оставил предишния ден след доливането. Стигнах офиса, беше се покачило с около един пръст, което е нормално. Вечерта при тръгване от офиса отворих да погледна. Тук вече идва това което ме шашна. Нивото не само че не беше се нромализирало при истиване, а напротив, имаше количество от около пърст и половина повече над разделителя MAX.

Ако някой има някакво логично обяснение на горното ще съм изключително благодарен.

Казах си няма да я карам на майстор и ще наблюдавам. Така до днес. През изминалите седмици проблем липсваше, а нивото държеше без промяна пърст над MAX. Тази вечер обаче след висене в задръстване се прибрах и отворих за проверка капака- под минимума. Липсва всякакви индикации за теч, или поне видими такива.

Преди да я закарам на майстор ми се иска да коментираме с вас, ще съм ви много благодарен ако се включите в темата. Надявам се че коректно съм обяснил.



saleen

Колега огледай хубаво за течове и то ще си покаже. Не е изключен и теч от водната помпа, предвид на това къде си видял да ти мокри. Ако системата не е херметична заради теч в системата може да влезе въздух при изстиване и е нормално и да има колебания в нивото на антифриза.

ADiDimitrov

Водна помпа! Сменяй да ти е мирна главата!Колата има ли газово?