включване на подгряване в движение

Започната от vandu, 09 Юни 2013 19:57:23

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

vandu

По време на движение ми се включва подгряването на свещите и колата губи всякаква мощност, докато не я изгася и я запаля пак.
Случва ми се предимно по нанагорно и при по-висока скорост ( като изкачвам Траянови Врата ) с около 120км/ч.
На равно я карам до 140-150, но не смея повече, че като го направи при изпреварване става опасно.  :-\
Карах я на диагностика ама нищо... само ми дадоха нещо за прочистване на дюзите, ама нямаше никакъв ефект.

Фокус 1.8 TDCI


Bobi

Горивен филтър сменял ли си ? Общо взето има изписано доста по този въпрос и редът е следният: горивен филтър, датчик на разпр. вал, дюзи, горивна помпа, егр ...

hotblooded

  КОлата ти влиза в авариен режим. Явно като я напънеш не достига гориво - причините ти ги е казал колегата. Друга причина да прави подбони номера е потенциметъра на педала на газта. Задължително диагностика, запиши си грешките и ще ги изкоментираме тук .

Bobi

Доколкото разбирам от написаното, колегата е ходил на диагностика и няма записани грешки, което е интересно.

На твое място бих направил теста за връщане на обратна нафта на дюзите. Има тема във форума как може да го направиш и в домашни условия.

hotblooded

Цитат на: Bobi в 09 Юни 2013 20:59:39
Доколкото разбирам от написаното, колегата е ходил на диагностика и няма записани грешки, което е интересно.

На твое място бих направил теста за връщане на обратна нафта на дюзите. Има тема във форума как може да го направиш и в домашни условия.
Звучи невероятно  да му светне подгрева в движение, да влезе в авариен режим и да няма записана грешка. По скоро там където е ходил по някаква причина не са му разчели грешките.
  Вариант 1 - сменя горивен филтър и пробва да види какво ще стане - ако изчезне проблема - ОК, ако се появи пак - отива на диагностика на друго място.
  Вариант 2 - направо отива на диагностика на друго място.

vandu

до сега само веднъж ми се включи в авариен режим и на другия ден като запалих колата беше изчезнала грешката.

hotblooded

Цитат на: vandu в 09 Юни 2013 21:53:20
до сега само веднъж ми се включи в авариен режим и на другия ден като запалих колата беше изчезнала грешката.
Изчезва индикацията, грешката си остава записана.

Dmitarcho

Върви направо в МП .. там поне ще ти кажат каква грешка е записала ;) Щом влиза в авариен режим /светва ти лампата за подгрев на свещите/ значи дава грешка и си я записва ;)
Ръца Пръца

vandu

изгърмял регулатор на налягането, това ми казаха в един сервиз.
чудя се дали да си купя нов или втора употреба. Новия струвал около 400лв.  :-[

Pyrhel

Сименс или Делфи е горивната с-ма?
На място като я натиснеш на високи обороти вкарва ли я в авариен режим?
С какво са чели грешките и къде? Някои от ментеливите техники не "виждат" всичко записано.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


hotblooded

Цитат на: vandu в 23 Юли 2013 14:56:22
изгърмял регулатор на налягането, това ми казаха в един сервиз.
чудя се дали да си купя нов или втора употреба. Новия струвал около 400лв.  :-[
Tи един употребяван си имаш вече (ако ме разбираш).....
Ето ти нов за 220 лв!

Alexi

щом е Фокус от 2004 е с Делфи .. и най вероятно е за дюзи - добре е да се тестват

vandu

на място не съм я пробвал само на път, но като я настъпя (дори и на равно) светва подгряването на свещите а на 2 пъти ми светна всичко по таблото.
С каква техника са я проверявали не мога да кажа, оставих я в един сервиз на Малинов в младост (точно на завоя от метро станция "Младост 1" към Младост 2)
Преди 1 месец ми казаха за дюзи ама тогава не бяха сигурни на 100%

supertorr

Цитат на: vandu в 23 Юли 2013 15:50:59
С каква техника са я проверявали не мога да кажа, оставих я в един сервиз на Малинов в младост (точно на завоя от метро станция "Младост 1" към Младост 2)
Преди 1 месец ми казаха за дюзи ама тогава не бяха сигурни на 100%
там е VIP сервиз. Може да имат техника, ама попипват през пръсти нещата. Един път е Ок друг се оакв*т

vandu

намерих един евтин регулатор http://www.kolos-ms.net/product.php?ProductID=254133 но пише че е за ситроен и рено, а модела е абсолютно същия като този който ми прати hotblooded  ::) ::) ::)

Alexi

вероятно е същия но тия клапани много рядко дефектират ...

hotblooded

Цитат на: vandu в 23 Юли 2013 16:37:57
намерих един евтин регулатор http://www.kolos-ms.net/product.php?ProductID=254133 но пише че е за ситроен и рено, а модела е абсолютно същия като този който ми прати hotblooded  ::) ::) ::)
Помпата е Делфи, Пежо/Ситроен също по едно време слагаха 1.8 HDI мотор, предполагам че са ползвали Фордовския....
Относно регулатора на налягане - кой ги знае дали са разчели всичко както трябва, ако е било ниско налягането може помпата да е хвърлила топа, или да не държат клапанчетата на дюзите... също може и да е регулатора, ама другите две неща доста по-често хвърлят топа, по скъпи са за съжаление :(

vandu

от кое налягане зависи ?
Преди 1-2 месеца ми се откачи маркуча на турбото и го карах около 15 км, но не помня дали преди или след това почна да ми прави този проблем.

hotblooded

Цитат на: vandu в 23 Юли 2013 18:21:40
от кое налягане зависи ?
Преди 1-2 месеца ми се откачи маркуча на турбото и го карах около 15 км, но не помня дали преди или след това почна да ми прави този проблем.
Маркуча за турбото няма никаква връзка с проблема в горивната система, който имаш към момента. Въпроса е дали правилно са разчели данните - дали наистина регулатора на налягане е дал фира, или просто имаш проблем с налягането на горивото....

Владо Виденов

Здравейте, тук има тема на колега за включване на подгряване в движение. В този момент гасне. Когато запаля отново работи нормално. Имате ли представа и по-специално колегата със същия проблем, решил ли го е и ако да какво се е оказало. При диагностика в два сервиза ми казаха че е възможно да е :датчик на разпр. вал, дюзи, горивна помпа, егр ... е да де ама не ми се сменя всичко наред.