Focus mk2 1.8 Tdci - Engine systems fault

Започната от kok4o80, 20 Април 2018 20:57:51

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

kok4o80

 Здравейте, от скоро карам въпросния автомобил.
     Първо ще започна с малко предистория. Та така, взех фокусчето почти без пари понеже предишния собственик се беше опитал да го прави амфибия, но за жалост засмукал сериозно количество вода и резултата счупена биела, дупка в блока и спукан кожух на съединителя. Така, стария двигател замина на вторични, взех друг, цял необорудван и кутия от кола внос от Англия, съответно при събирането на чаркалаците, почистх всмукателния колектор, дори и тази част от него която е в главата чак до клапаните. ЕГР клапана беше чист, видимо в много добро състояние(тази част която се сваля от колекторите), доколкото успях поочистих и механичната част, която е в колектора. Турбината беше също във видимо добро състояние, без луфтове, не съм я разглабял. Сложих нов съединител с лагер помпа, маховика беше сменен с нов демпферен преди 3-4000 километра.
     Проблема ми е следния: Engine systefs fault по време на движение, грешките които записва прочетени с Делфи са P0489-Нисък сигнал от контролната верига за резиркулирането на изхвърления газ, а именно ЕГР, Р2263-турбо компресор усилване системна работа. Грешките се изчистват с Делфито. В авариен режим влиза общо взето когато си поиска, но винаги е когато двигателя е в по-спокойни обороти или без газ или когато съм върнал газта или при спиране с ниска скорост, като колата продължава да си върви и да ускорява нормално, не усещам никаква разлика в рабоата на мотора. И другия момент, при потегляне на първа и втора имам нещо средно между претрисане и придърпване, тогава също се е случвало да влезе в авариен и се получава едно голямо тресене и не ще да върви при подаване на газ за окло няколко секунди и след това си поема и върви. Иначе когато мачкам педала на газта никога не влизал в авариен, не бих казал че пренадува турбината, карал съм ВАГ с пренадуваща турбина и мисля, че знам какво е. Да отбележа, че горния тампон на двигателя е много зле и като цяло си тресе мотора при потегляне и при гасене. Колата върви и ускорява много добре от 1800 оборота направо се усеща как яко набира, не виждам в огледалата да има облаци след мен, разхода е приличен 5,8/100 смесено каране.


kok4o80

Минимално развитие по въпроса, тампоните на мотора са сменени, горепосочените проблеми са налице. Понякога имам притрисане или по скоро неравномерна работа на мотора при потегляне. Най-1есто се случва когато съм намалил заради неравност по пътя, вкарвам втора или първа и при подаване на газ колата започва да тресе, понякога малко понякога сериозно като загубва мощност и се налага да загася и да запаля отново. Накарах едни познат да види какво излиза от ауспуха при първо палене сутрин, ами каза че излиза сив пушек, но не е много, в огледалата не се забелязва. това ме навежда на мисли за проблем с някои от инжекторите.
сега се сещам и друго нещо, на първа без газ поякога колата лашка здраво.

iwo_19

На коя част от дизеловия мотор казваш "инжектор" ?

kok4o80

Дюзите, доколкото съм запознат правилното им наименование е инжектори.