Чистачки за Фокус 2 комби, 2007 г.

Започната от Cambodja, 31 Май 2016 16:26:10

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Cambodja

Здравейте!
Дойде явно време за смяна и съм в леко шок.
Предната кола с 15 лв. се взимаха чистачки слънце, тук само еднатата е в пъти по-скъпа.
Откъде, какви и на каква цена взимате сносни чистачки?
Благодаря предварително!


yumyum

Заради тъпия захват е това.Преди взимах валео от аутоплюс ама пак бяха 60 лв. Сега гледам в Метро пак Валео но по 18 лв бройката с различни адаптори,принципно са Ок чистачки.Не съм доволен от оригиналните ФоМоКо траят по малко и скърцат.

Cambodja

Да,  ясно че проблема е захвата. Но се чудя вече на гения на Форд. Филтър купе на ебем ти мястото,  смяна крушка след сваляне на фара, сега чистачките. Вчера бях в метро,  но хич не стопли да видя. Има валео по 18 лева чистачката и с адаптер за Форда? Други опции? Иначе трябва от Алиекспрес няма и 15 лева комплекта.

sa6ster

Купи си чистачки с много адаптери- метро - кауфланд - има по 5-6 лв бройката.

Cambodja

Не предполагах, че има и за простосмъртни цени в тия магазини.
Колега писа на лично именно за Метро и Практикер, в Кауфланд не съм виждал такива, но ще търся явно повече.

vova

#5
Темата е стара,отгоре на всичко отговора ми не е гениален но мисля че ще има полза за някой,който не му се дава много лев за чистачки.
Безспорно,чистачките са важен атрибут.Фордовските при фокус са решени с дупка и супер лесен монтаж.
Имате варианти -оригинални,от Алиекспрес /Форд ги правят и в Китай/,от големите магазини метро и подобни.
Оригиналните не ги знам като цена но предполагам са цифра.Има добра алтернатива от познатите марки валео,Бош,шампион и т.н двете предни за около 30 кинта.Другите китайски са за двете предни около 8-12 лв.
Лекоо неудобното е че поне аз 65 см чистачка /шофьорската на фокус 2 е с такава дължина/ се намира трудно.При мен колата беше с оригинални чистачки на фoрд.Купих си възможно най-евтините китайски с 5 преходника,монтирах ги но самите преходници са направени малко паянтово и лесно се трошат.Отделно едната чистачка в края не чистеше добре.
Накратко-оригиналните са направени по принцип да не се и те почти не се разглобяват.Маха се само едната капачка станичната понеже другата е залепена.За да не се изхлузва гумата от горната страна има чопче,което се повдига с отвертка леко.Изнизва се само гумата.
Предварително преди разглобяването на чистачки се купуват само гумени пера с графитно покритие или силиконови.Цената на два броя са около 3-6 лв.Аз купих шампион цяла чистачка от начало само и само да й взема гумата-влезе в оригиналната но канала е по-тесен и трябва цялата да се разкоства.При китайските пера не е така-те лесно влизат.Общо взето е това,дано да съм го обяснил добре  (tooth)
Не съм снимал но в пежо форума има тема със снимки.
http://peugeotclub.info/forum/viewtopic.php?t=80809

ivchotr

Тези гуми се втвърдяват за половин година и на следващата зима стават на дърво. Но са решение за известно време, спор няма.

vova

#7
Така е.Сега зимата ако се наложи да карам 2-3 пъти в сняг със лед по стъклото и престърже...не знам скъпите как ще се представят и дали няма да се повреди гумата.
Може и след време да си купя по 30 лв. Ама сега така реших.Има варианти който кото иска.Малко ме сърбаяха ръцете. :)