Кикдаун при типтроник в Галакси

Започната от Николай Николов, 29 Юли 2017 19:11:44

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Николай Николов

Колеги,имам Форд Галакси 2.3 2001г с 4степенен типтроник.Забелязвам един проблем,не иска да превключи две скорости надолу при по рязко натискане,примерно си карам с 80км и желая да ускори по рязко,натискам педала до долу ,но сваля само една скорост.Няколко пъти съм скачал здраво на педала и минава две предавки надолу ,но това не е естествено.Иначе всичко е добре,плавно включва надолу и нагоре,няма тресене и удъри,задна също работи добре.На ръчен режим също.Вашето мнение??


Pyrhel

Струва ми се нормално поведение - все пак минава 2 надолу като натиснеш здраво.
На коя предавка си с 80 и с какви обороти; като мине на долната с какви обороти отива; като мине на по-долната - на какви обороти?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Николай Николов

Снощи излезох на тестове,карам с 80км и супер рязко и силно скачам на педала на газта,бях на 4-та предавка,премина 2 на нолу/така трябва/ и отиде на над 6000оборота и тогава превключи на 3-та предавка.Това всичко е ок,обаче с голямо усилие трябва да се натиска тоя педал на газта за да се изпълни процедурата.Друго което ми прави впечатление малко ми се вижда мудно самото преминаване през предавките ,най вече нагоре.Преди време имах същото Галакси ,но с VR6,майко как вървеше тая машина и много бързо се извършваше превключването на предавките.Отчитам ,че двигателя е шестак и с около 60коня по мощен,ама все ми се струва че при мен са доста тромави предавките.Дали има някакъв реглаж на кикдауна,та с по малко усилие на десният крак да реагира превключването??

Pyrhel

До колкото разбирам от обяснението караш с 80, стъпваш здраво, отива на 2ра на над 6000 об. и веднага превключва на 3та? В такава ситуация ускорението ако отиде на 3та, вместо на 2ра със сигурност ще е по-добро, вижда ми се напълно нормално поведение. 2.3 над 6000 об. с хидротрансформатора не ми се струват добра комбинация...
Попринцип може (макар и сложно) да се регулират оборотите на превключване при плавно ускорение, а кикдауна - не знам. Може да е с бутон под педала и той да не включва винаги. Не знам какъв му е автоматика и реализацията.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Николай Николов

Точно така е както си го написал,не ме тревожи отиването до 6000оборота ,все пак я натискам в супер спортен режим,ако мога така да се изразя.Дразни ме голямото усилие ,което влагам на педала за газта за да слезе от 4-та на 2-ра предавка?

Николай Николов

Онзи ден проведох разговор с един приятел и той ми вика покарай колата само на ръчен режим в градски условия.така и направих днес и после на околовръстното за тестове.Ами ,май се получи.Колата започна да си включва две предавки на долу при по екстремно натискане на газта.Ще тествам още няколко пъти за да съм сигурен ,че всичко е ок.