Фокус след 2011 - какъв двигател?

Започната от mimo, 13 Май 2017 00:31:43

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

mimo

Мисля да сменям колата с фокус от тези след 2011та година. До колкото прочетох се водят 3та генерация?
Въпросът е какъв е подходящия двигател. Гледам че повечето са 1.6 дизел и 1.0 турби-бензин и от време на време излиза 1.6 бензин.
Гледах че 1.6 дизел е доста икономичен по каталог а в действителност така ли е?
Това 1.0 малко не ми вдъхва доверие а и видях, че е 3 цилиндъра?

Все още не съм карал такъв фокус и исках предварително да се знае кое си заслужава и кое не. Да не се окаже примерно като D-CAT на тойота дето ревът всички от него с дюзи DPF и висок разход в последствие.

Всички мнения ще са ми от полза. Благодаря ви предварително.


Mondeicho

Определящо според мен е състоянието на автомобила, който ще намериш. Винаги по-големия двигател е по-добре заради ресурса и мощността. Отзивите са по-скоро положителни за еко бууст двигателите, но аз като чуя еко и бягам далеч:-)
Колкото до каталожния разход за град с повече задръстване си сложи минимум 1.5 л/100 км отгоре. Пожелавам ти успех с търсенето и повечко търпение (ако е възможно). (ford)
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

mimo1975

Дизела си е кеф от всякъде ! Върви от ниски обороти , доускорява прилично , разхода е нисък / 5 - 5,5/100 / при смесено каране . Но , вече няма дизел след 2011 който няма DPF , двумасов маховик и дюзи с които да внимаваш какво гориво сипваш . Така че ако можеш да понесеш всички тези особености на съвременният дизел ще останеш доволен от моторите , и 1,6 и 2л. са добри , вървят прилично и не харчат много ако ли не , бензин с директно впръскване което също не е много безпроблемна технология но поне е без DPF поне за сега .

viceroy

тъй като и аз търсих фокус 3, ако е за натоварено градско дизел. 2.0 е по-добър вариант за дизела, идва в 150/185кс това за след фейслифта.
1.6 дизел е 95 или 115 коня, след фейслифта този мотор е заменен от 1.5 дизел който е респективно 95 или 120кс.
бензините в лек трафик се държат добре също, 1.0 екобууст си е пъргав карах такъв, само, че ако спираш яко по светофари не е икономичен като дизела а и продължителни скорости над 120-130 пък му се отразяват зле на икономията, по-големите са по-добре на дълъг път предполагам.

mimo

А някой от който да бягам със сигурност? С някакви проблеми където 100% ще ги има? Примерно да разтяга верига на не много км или нещо такова? Или примерно някой дето да е с трошлива кутуя? Мисалта ми е дали има някой дет е с проблеми от които не можеш избяга.

Директно пръскане значи че газовата ще е много скъпа нали така? Всички ли са такива?
Дизел 95 кс. не съм виждал. Той с колко скорости е? Този фейслифт кога е и по какво да ги позная?

mimo1975

Всички са с 6 скорости ! На дизела 1.6 проблемен му е съединителя , до 100 000 - 120 000 има много сменени включително и моя но ако ти харесва колата се прежалва смяната  >:(

Alexi

газовата не е много скъпа ,просто няма такава за 1.0 все още :) печката взимай ,2-3 литра по малко харчи от 1.0

stefato

Вземи си дизел. 1.6 тдци, 115 k.c. е добър двигател. Много съм доволен от моя. Истината, е че това със съединителя е вярно. Моят е вече на 140хил и трябва да го сменя.
Успех (fe)
(whogives) ?

(fe) FORD rlz  (fe)

changel

Аз съм с 1.6 дизел, 95 коня. И в ADAC статистиките, и в разни други го водят един от най-читавите дизели втора ръка от тези години. Градско - около 6л (доста задръствания имам по маршрута)му е разхода, извънградско около 5 (120-130). Мисля да го чип-на до 120 коня това лято. Като минуси - не е добре шумоизолацията, по интериора има доста калпави пластмаси, които си скърцат по нашите прекрасни пътища (по гладък асфалт си е супер). В една от темите беше разискван проблема за ходовата част - нищо не е счупено, но просто си има един звук от хлопане по павета и макадан - преживява се. Има доста странна първа скорост, но като цяло за тези малко коне колата се движи супер, с чипа съвсем ще дърпа. Това със съединителя не го знаех, засега нямам проблеми с моя - на 125 хил. реални км е моята, взех я от Мото-Пфое.