Запитване за Ford C-MAX-2 2.0 TDCI 140hp АТ

Започната от PDK, 05 Февруари 2022 11:17:21

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

PDK

Здравейте Колеги,
Необходим ми е съвет от хора, които разбират!
Обмислям покупка на Ford C-MAX 2. Колата е 2012г/136х.км, 2.0 TDCI 140hp със скоростна кутия Powershift 6DCT450-MPS6(това излиза по VIN). Като модел отговаря напълно на изискванията ми с изключение на двигателя - дизел какъвто досега не съм имал на личен автомобил.
Питах човека, който ми поддържа колите и каза: "Внимавай, тези двигатели имат едни дюзи, които са по 4х.лв/бр....". Отделно от това вчера в двора на Автосервиз Тракия-Пловдив видях една кола външно досущ като тази, която съм харесал, но с ръчни скорости. Поразпитах - оказа се, че е на една от фирмите там и е бензинова. Служител каза, че имали и дизелова/2,0, но шефовете я махнали, защото имала проблем с дюзите които(и той потвърди) стрували към 4х.лв./бр.
Наистина ли е така с тези двигатели, защото ако ще дам 15-20х лв за кола, а после не дай Боже още толкова за ремонт -  не съм толкова богат да си го позволя.
Благодаря предварително на тези, които ще се отзоват!


Alexi

4 хиляди лв ли си написал че 2 пъти го четох .. :)) то има цели коли с тоя двигател за толкова.. ако е 2012г наистина то дюзите са делфи ,не са пиезо,ремонтират се а и са доста здрави ( за разлика от предни модели на делфи ) .. докъм 300-350к не очаквай проблеми с тях ,след това около 1000 лв ремонт за 4те .. ако колата е по стара година по ВИН може обаче да е със сименс ,те са по скъпи преди време се водеха ремонтонепригодни но чух че и тях ги правят вече

ivchotr

Цената на ремонта пада постоянно. Е, няма да се занули, ама не е като едно време по хилядарка на дюза :D

ADiDimitrov

Като те е страх от дюзи, купуваш бензин  (tooth) ;D

ivopolr

Тук по-скоро за скоростната кутия Powershift трябва да внимаваш, че те са проблемни.