focus c max проблем при ускорение

Започната от viv4o, 02 Февруари 2017 23:42:09

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

viv4o

Здравейте,имам ц мкс 1.6 tdci 90к.с.,от няколко дни започна при по резко натискане на газта да придърпва,не ускорява плавно,между 2000 и 3000 оборота,все едно нешо го спира,след това изчиства..а ако не ускорявам резко  не се усеша това придърпване...идеи за какво иде реч?


Alexi


viv4o

От една седмица вече съм в джаза хахах...то не беха диагностики...ремонти..преди 1 месец ми даваше грешка на педала на газта...изчистихме я...после малко покачи стойностите на дебитомера..откарах я в Дунев и там се започна...първо декарбонизация,после изпускаше налягане от турбо пътищата...имаше пукната тръба,залепиха ,после измиха кулера,верно сега колата лети,не е за верване че е 90к.с.,сложиха нов дебитомер...пак беше същото...При Дунев нямаше никакви грешки..или не виждаха..не знам...какво и да гледаха всичко беше в норма...започнахме да я тестваме и в движение аз карам и диагностика седи до мен с включен комп...при каране с постоянна скорост отчиташе че педала на газта не поддържа еднакви проценти..играеше от около 40до 70 процента..и по едно време изчезна...И след 3 дни прекарани при Дунев не издържах и си тръгнах...те започнаха...ще сменяме части докато не открием повредата...което си е цифромание...Е снощи в Радомир в кварталния гараж я закачихме пак на компа  и излезна ПОВРЕДА В CAN КОМУНИКАЦИОННА ШИНА...ХМММ?

Mondeicho

Какъв номер е грешката? Това не мисля, че е проблемно, още по малко това което описваш...
Колкото до Дунев хубаво, че си тръгнал навреме от тях, няма добри отзиви за аервиза.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

viv4o

Пишеше го с букви....не обърнах внимание дали от пред има някакъв номер...
Но преди да направя декарбонизацията не усещах такова придърпване..или пък може да си го е имало..просто след декарбонизацията колата започна повече да върви и да се усеща..хмм странна работа...или пък нещо да са разбъзикали в Дунев по компа....Е сега съм си запазил час в Мото пфое...
Иначе от Дунев за втори път оставам разочарован...три няма да има !!Така преди отидох да ми замерат предните спирачни дискове....бяха криви,аз им викам направо да сложим нови ,а те дай да ги престъргаме ще карат още и в крайна сметка хем си платих престъргване хем се купих нови а после си взех и техника та сега мога да си ги замервам и балансирам сам..направи си сам :)

ivchotr

При Дунев са събрани банда негодници. В смисъл, че са негодни за нищо (hammer) Как оцелява този сервиз, не знам.

viv4o

Еми на мен поне вече ми е ясно как...от личен опит..ето,аз отидох само да ми замерат дали дебитометра ми в в норма,а те ми правиха декарбонизация,миене на турбо пътищата..е до тук айде добре..250лв,ама от тук натам искаха дебитомер,който го взимат от Евро 07 и го продават за 315лв,а същия дебитомер в Перни пак взет Евро 07 струва 220лв !!!ето ги първите около 100лв бонус над надценката..след това искаха да ми сменят педала на газта....не знам колко е при тех,в мото пфое е около 340лв и да ми измият ДПФ филтъра за още 350лв..така че ето как...

ivchotr

Е да де, ама като станат опарените много и се разчува, клиентелата трябва да почне да намалява.

viv4o

трябва трябва че така не може...

ivchotr

Aз при тях съм ходил два пъти.
Първия път ме заведе там някакъв, който искаше да провери дали продаваната от мен кола не е с пробила гарнитура. Оказа се здрава. Пробваха я с уред, дето открива газове в охладителната течност.
След години друга кола взе да ми прави мизерии. Паткаше здраво в ауспуха, не щеше да върви. Като я ускорявах над 2000 оборота направо си угасваше. Палеше без проблем, но прехвърлеше ли 2000 оборота и угасваше пак. Случи се една сутрин баш като отивах на работа в най-големите задръствания... Почнах с най-лесните проверки - свещи, кабели, бобина, капачка и палец на разпределителя. Оказа се, че свещите са с увеличено разстояние между електродите. Не помня откога не ги бях сменял. Та на първо време регулирах разстоянието и колата се оправи. Пак припаткваше, но поне вървеше без да гасне. На връщане от работа реших да мина през Дунев, да погледнат компа. Вкараха я в сервиза и почнах аз да обяснявам на механика какъв е бил проблемът и аз какво съм направил, съответно какво искам те да направят. Онзи ме гледаше с някакъв празен поглед и каза да ходя да пия едно кафе в барчето наблизо и да се върна след половин час. Връщам се аз и онзи каза, че не са открили никакъв проблем. За да е по-убедителен, взе един пулверизатор и взе да пръска с вода по кабелите, за да видя, че не хвърчат токове между тях. А бе човек, това и аз го правих - му казвам. Компа закачихте ли го да видите да не е записал грешки и т.н.? Онзи каза - не. Колата била наред. Та ме обрулиха 50 кинта за проверките с водата и ме посъветваха да съм отидел при тях на допълнително уговорена дата, за да ми подменят половината кола, щото видиш ли била в много лошо състояние  (rofl) Питам аз колко горе-долу пари да приготвя, щото нали не ги мета по улицата, а онзи погледна в тавана и ги сметна набързо към 350 - 400 лв. Казах им добре и айде чао. После няколко пъти ми звъняха да си уговаряме час, ама познайте дали отидох повече там.


viv4o

Даже и по телефона ли звънят...
Е да то ако ги слуша човек цялата кола ще си подмени .а между впрочем това всеки може да си го направи и сам хахахах