Горивна система при 2.0/2.2 TDCI след 2010та година

Започната от Alexi, 26 Януари 2017 14:55:27

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Alexi

след 2010 не е ли Делфи пиезо горивната система ?


Pyrhel

Цитат на: Alexi в 26 Януари 2017 14:55:27
след 2010 не е ли Делфи пиезо горивната система ?
Не съм чел да са сменяли с Делфи, още откакто вдигнаха налягането. То даже и не знаех, че слагат Сименс изобщо още... Ако имаш някаква л-ра - поствай да се образоваме.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Alexi

всички евро 5 мотори са с делфи .. 2009-10 и до днес :

линкче

нещо не се кефя аз лично ... пак икономии

Pyrhel

Ха, наистина са с Делфи, НООООО не са пиезо, а отново като старите - използват соленоиди (omg) Сега се зачетох, Делфи казали, че тяхната система превъзхожда пиезо-инжекторите и работят прекрасно до към 2000 бара, необходими за постигането на Евро 5, дори и малко по-добри показатели. Както казваш - икономии, дано не се окаже, че пукат като Делфитата в Мондео 3. Интересно, виждал съм 163кс Мондеота, не съм забелязал да работят по-твърдо от 140кс.

По повод Делфи след 2010: параграф "systeme d'injection"
Накратко превод, че е на френски: Новата Делфи с-ма работи с налягане от 2000 бара. DDS (Delphi Diesel System) са соленоидни инжектори, при които всяка дюза има 8, вместо 6 отвора, с диаметър от 110 микрона и дава възможност да се достигнат до 6 впръсквания на цикъл, правейки много фина дизелова пулверизация."

Как работят пиезо и соленоидните инжектори, тука няма да превеждам:
ЦитатTraditional diesel injectors use electromagnetic, or solenoid, controls. The electronic engine management system sends an electrical signal to activate the mechanical valve that controls fuel flow through the injector.

The technology is well-known, reliable, cost-effective, and the unit is physically smaller than piezo units. But solenoid injectors tend to vibrate more than piezo units, creating more noise.

In a piezo injector, the electronic engine management system also sends an electrical signal to the valve. But the unique property of a piezo crystal is that it changes shape when exposed to electric current. The actual movement is microscopic, but enough to make the piezo element act as the valve. Piezo injectors are quieter and more precise than solenoid units, a benefit in a microsecond environment, but they are more expensive.

In both cases, the common-rail principle remains the core of diesel injection systems. A single (common) high-pressure fuel line is connected to individual injectors at each cylinder.

The electronic engine management system controls the precise opening and closing of the fuel-flow valve in each injector. Increased injector pressure requires higher pressure in the common-rail system.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Alexi

подозрително много приличат на тия в мк3 които както знаем не са от най здравите ,нещо не ме кефи тоя факт че сега избирам кола и то реално се слагат в толкова марки и модели че ако вземеш дизел не можеш да ги избегнеш :))

Pyrhel

Разделих темата от предишната, за да не мажем там...

Първите 2.0 тдци Мк3 кои години почнаха с масовите проблеми, може би около 2008-2009? Значи 7-8 години след излизането им. От новите 163кс не съм срещал да са пропищяли, може пък да са ги оправили или трябва да изчакаме още малко :D
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Penyo63

Че какво и е на Делфи. Да не би Бош на са върхът на сладоледа. ВП 44 хубави ли са, СР 4 хубави ли са. Пази боже да се повредят. Просто не става с филтри от 10-20 лв и това е проблема.

Alexi

абе не е баш така .. служебните Кънекти дойдоха със Сименс ,2008г са .. и 2те гонят 250к като не се жалят ,обслужват се на 20-25к км с възможно най евтините филтри от по 5-6 лв на едро ми ги пращат от София отде ги вземат не знам и тия коли не са мръднали откъм горивна система мотора мърка няма аварийни режими и драми едната хвърли ЕГР но това е без връзка .. това ако го причиниш на делфи 100к няма да изкара .. в английския форум има и доста по фрапиращи случаи ,иска си глезене - оригинален филтър ,добавчици ала бала .. че то като купя 5 филтъра от по 120 лв то отива на рециклиране сумата кажи речи .. от по съвременните автомобили с Бош останаха Рено 2.0 дци мотора ,БМВ всичките им печки ,Опел 1.9/2,0 дизел както и на пежо ситроен моторите 2005-2008 - при Бош знаеш ,че 300к не се пипат дюзи - нагоре вече колкото изкарат .. говорим за реални ,а не 120к горублянски :)

Penyo63

Служебните коли са едни по други коли, независимо каква марка са. Не знам защо така се получава но, изкарват по много без да правят проблеми. Карах половин година Рено Клио дизел 2004 година, 100 км на ден градско и на седмица 400-500 км извън градско. Капак на двигателя не съм вдигал. Имаше ли тая кола двигател, скоростна кутия не знам. Така е било и с други марки които съм карал. Ако ми бяха лични а не служебни сигурно щях да имам ядове. 

Alexi

"другото" им е ,че са на реални км ,а не горублянски :)


Penyo63


didon80

Според мен няма място за притеснение,  ако вземеш 5 годишна и я продадеш на 10 г. Едва ли ще има проблеми ако е с поносим пробег и добра подръжка от предишния собственик. А и голяма част от колегите караме и над 10 годишни без проблеми. 

Alexi

Това за 10те+ години може да се твърди само при ясна история .. инак не се знае предния собственик какво е сменял ... по принцип до 200к не се пипа почти нищо ,после на късмет .