Какви свещи за C-Max 04 1.8 Duratec ?

Започната от dak, 24 Декември 2016 15:14:40

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

dak

Колеги трвбва да сменявам свщите че записва грешки на 2 и 3ти цилиндър но разбрсх , че хич не са евтини  :-[  та има ли някаква алтернатива като цена качество ... Вие какво бихте ми препоръчали ?


hotblooded

Проблема е че на нашия пазар не знаеш дали купуваш това,  което пише на опаковката....   

dak

#2
Това е го знам колега , то по принцип нищо сигурно няма  8)

Колеги това което намирам за C-Max-а е: CHAMPION EON3/286 или EON3/286 - около 8 лв. бройката . И другите вариянти са тези :  BOSCH 0 242 229 652 - 12 за бр. и  BERU Z209 но вече цената е към 14 лв. за бройка .  ::) Дайте някакви напътствия , колата е с ГИ !

sinnerman

Колега, свещите се сменят на определен пробег, за да не ти избият кабелите или бобините. Обикновено на 50к и 60к. И изглеждат перфектно при смяната. Ако не си ги сменял, или преди теб, най-вероятно имаш проблем в кабелите или бобините. От това, което съм видял от други колеги, колата ти най-най харесва оригиналните свещи. За твоя C Max  има два варианта на оригинални свещи- за бензин и за газ. Газ- 1315691 и бензин- 1369704. Цените са неприятни и дано само със смяна на свещи се реши проблемът. Цените на бобините е още по-неприятен.

dak

#4
Колега , този мотор кабели няма и бобина на NGK излиза към 50 лв. което не е болка (оригиналната е към 200лв.) ! Колата е на 160 000 в момента , свещи не са сменявани и тези с които е колата изобщо не знам на какъв пробег са . Миналата седмица светна жълтата лампа и имаше записана грешка за бобината на 3ти цилиндър , изтрих я и размених местата на бобините на 3ти и 2ри цилиндър , днес пак светна лампата и има 2 грешки за 2ри и 3ти цилиндър  >:( За това реших да започна от свещите но е възможно и бобината да е замимала. Интересно че двигателя работи отлично ! Приемам съвети всякакви !

sinnerman

А, мислех че си като 1.6 двигател с бобина и 4 кабела. Но това не променя нещата. Тези свещи, който съм ти писал че са за газ също са на NGK брандирани Motorcraft. AGFS 22 IPJ. Дават ги и за двигател  2.0 куб. 145 к.с.LPG.Щом отново ти записва грешки, явно имаш проблем.

ivchotr

Тръгне ли свещ, почти сигурно тръгва и лулата, без значение дали е директно с бобина или с кабел към бобината. Ако ще ги сменяш, сменяй ги в комплект. Иначе после прецаканата лула ще прецака и новите свещи и това ще продължава, докато не смениш всичко с ново.

П.П. И ми се струва ненужно за едно и също нещо да пускаш няколко теми.

Alexi

колега БМВ караш а ти е скъпо да смениш 4 свещи по 10 лв на форд .. сега най вероятно ще сменяш и бобини щото те си заминават като не смениш свещи навреме

dak

#8
  Честите Коледа колеги и весело изкарване !!!
Колега Alexi така не ми помагаш много , дай повече информация , каталожен номер , от къде да ги взема ... тази цена от 10 лв. която казваш е идеална стига свещите да са Форд . На мен друга цена ми казаха в сервиза , нещо от сорта 27+ лв за бр. за това пуснсх и темата ... за БМВ-то , по него почти нищо не ми се е налагало да правя все още , пък и не смятам , че е уместно да се коментира точно тук , сега разбирам , че вероятно някои хора не харесват БМВ и за това го махам от профила ми с цел да избегна бъдещи коментари и подмятания от този род.
  Колега sinnerman какво ще кажеш за BERU Z209 , дават го като заместител на Форд 1315691 ?
Колеги как се  броят цилиндрите като застана срещу колата ?

ivchotr

Най-вляво е първи. Нормално броене като за по нашите ширини. Китайците четат обратно.
Беру е добра марка, даже много добра. Просто трябва да съобразиш топлинното число с това, което се дава по ръководство. След определен пробег ги сваляш и оглежаш. Видът им ще ти подскаже какви проблеми имаш в двигателя. Ако ти се занимава, прочети ТОВА.


dak

Много благодаря колега , ще сложа това beru , дават го за нашия c max но все пак ще видя и топлинното число както казваш ! За сега няма нови грешки , дано да минем само със свещи но каквото дойде  ;D
Пздрави !

dak

#11
Сложих това beru и сега ми се струва че работи една идея по мазно мотора , ако пак запише грешка на 3 ти цилиндър ще разменя местата на бубините за да съм сигурен коя бубина точно ще трябва дс сменя .

П.П. Вече 500 км. няма записани грешки , за сега работата заспа !