Focus 1.8 TDCi 100 '04 проблем след смяна на горивен филтър

Започната от r.panayotov, 24 Октомври 2016 12:42:43

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

r.panayotov

Здравейте съфорумци. Нов съм откъм марката Форд.Вчера подменихме горивният филтър на Фордчето (1.8 TDCi 100к.с. , 2004г.) Първоначално не го напълнихме с нафта.Повъртяхме на стартер и естествено после го свалихме за да го напълним  ;D Глупаво , но факт.След това развихме гайката на тръбопроводите след помпата към дюзите . Запали си колата.Всичко точно. Но като се заслушах се появи едно цъкане откъм датчиците за егр и турбото. По специално този зеленият. Май е за егр-а. Цъкането не е постонно , но като изфорсирам на празен ход мотора леко притриса, не пълни оборотомера плавно. Някакви идеи какво да предприема.Допреди смяната на филтъра всичко си беше часовник.



r.panayotov

На никой ли не му идва нищо на ум ? Днес замерихме стойностите на двата соленоида. Уж всичко е ок, а колата не работи добре.  :'(

Alexi


r.panayotov

Стъпах и малко на врата след работа. 4-та 150 км/ч. Не знам внушавам ли си вече...Като обезвъздушавахме не развихме тръбите за всички дюзи. Дали да повторим процедурата , този път с всички ?

Alexi

не ,въздуха отдавна трябва да е напуснал системата .. а и надали има връзка с цъкането

r.panayotov

А по принцип трябва ли да цъка нещо от тези соленоиди , докато работи колата? Някъде четох ,че така си правело. Правих и селф теста, който е с ключа и ресет-а на километража .Не изписа да има грешка.