Мондео МК2 - превключване на посоките за обдухване

Започната от vladoyo, 01 Септември 2016 13:51:54

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

vladoyo

Обдухва само предното стъкло! Вакуум има , но превключвателя на позициите се запушва с боклуци. Някой знае ли как се "лекува" това и къде ?


Иван Вълков

#1
Има тема някъде назад в раздела на Мондео. Проблемът е в ключа за степените, описъл съм как навремето си реших проблема. Успех


п.п. Ето я темата

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

vladoyo

Благодаря Иване. Прочетох и видях , че не съм сам с проблема. Можеха да го измислят и по-надеждно ., между другото това ми е единствения проблем в колата ! Сега въпроса ми е - има ли някой майстор в София, при който да отида и да го оправи? ..защото на мен хич не ми се занимава !!!

martin1977

Цитат на: vladoyo в 02 Септември 2016 12:12:04има ли някой майстор, при който да отида и да го оправи?

На думи майстори дал Господ, а на дела - нито един. Опитай сам.

Иван Вълков

#4
Аз обмислях вариянт да направя конверсия към климатроник заради това недоразумение с посоките на обдухване.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

К.Методиев

Цитат на: Иван Вълков в 02 Септември 2016 21:33:44
Аз обмисля вариянт да направя конверсия към климатроник заради това недоразумение с посоките на обдухване.

Дори и климатроника при мондео мк2 се води SATC, разбирай полуавтоматичен и посоките си се управляват по същия начин като при ръчния климатик, сложи си друго копче и проблема ще ти се реши.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

Иван Вълков

#6
В конкретния случай виновника за да неможе да се контролира посоката на обдухване е виновно "копчето" "врърката" с която се превключват стеоените на вентилатора т.е. от управлението за вътрешена циркулация или свеж въздух . Затова си мисля че ако премине на вариянт с полуавтоматичен климатроник, там клапата май с бутон се управлява.

Вариянт за ремонт е да направиш и байпасче на две от трите маркучлета за управление на клапата за свеж въздух. Като свалиш кюча на степените силиконовата букса която е с три маркучлета. Едното е захранване с вакуум а другите две са за отвотрна и затворена клапа. Успех

Sent from my LG-D290 using Tapatalk

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!