Проблем с лампата на ABS и ръчната спирачка

Започната от Иван Вълков, 21 Декември 2011 18:30:45

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Иван Вълков

Здравейте появи ми се една аномалия след изгарянето на високомощен предпазител. След като изгоря предпазитела, нямах ток на подгревниъте свещи, вентилатор в купето и тези две лампи светеха постоянно. След замяната на предпазителя всичко си дойде на мястото, обаче тия лампи загасват чак като тръгна, а не както преди още като запаля. Иначе ABS си има спирачки също, няма други изгорели предпазители. Някакви идеи?

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!


Milcho

Моята идея е - така ти индикира, че има записана грешка.
"по-добре счупен Форд бензин, отколкото здраво БМВ дизел" - Ина Тодорова

Иван Вълков

#2
И аз първо за това си помислих и нарочно разкачих акумолатора, ама пак си светят. Не ми се вярва да свети щото едната свещ я няма.

п.п. А  някой да знае как да изчистя въпросната грешка?

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Milcho

Грешка се чисти с диагностичен уред и софтуер.
Аз до сега не съм видял грешка в система за сигурност (ABS, Airbag) да се изтрива с разкачане на акумулатор.

"по-добре счупен Форд бензин, отколкото здраво БМВ дизел" - Ина Тодорова

Иван Вълков

#4
Мерси колега просто така бях чувал и пробвах.

п.п. Възможно ли е след отсраняването на проблемът с повторното самодиагностициране грешката да се самоизчисти? Питам т.к. въпросният предпазител е отговарял и за ABS. Туко що се връщам от кафе и незабелязах проблемът.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Danchev

#5
По принцип двете лампи светят в комплект. Аз съм изключил АБС-а на Мондеото и му светят и двете постоянно, т.е. показват, че системата не е активна. Аз също знам, че след махане на плюсовата клема на акумулатора грешките се изчистват .... аз лично го оставям така поне половин час, но незнам дали това важи и за системите за сигурност както казва Милчо. Също съм чувал, че АБС-а си прави чек всеки път при потегляне и по тоя повод си мисля, че при теб по някаква причина лампите угасват чак след като си направи проверката, т.е. след потеглянето. По диагностичните центрове правят и диагностина на АБС модула и като цяло на системата, ако не отстраниш проблема и те дразни може да идеш някъде да го погледнат.
How about a magic trick?

Иван Вълков

Вече няма помен и от споменатият проблем, ясно след като съм отстранил проблема след извесно време грешката се е изчистила при новото сканиране - За Мондео Мк2 става въпрос

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Alexi

грешките не се трият с разкачане на акумулатора ; ако се отстрани причината за тях се самоизтриват след няколко стартирания на мотора