Смяна на ангренаж Форд Фокус Zetec 1.6

Започната от Dosko, 01 Април 2016 21:27:09

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Dosko

Здравейте, имам въпрос. От вчера с един майстор опитвам да сменим ангренажа на Форд Фокус 1.6 2001 година. Имам няколко въпроса.
Първи, тъй като резбата на коляновия вал (за болта) е отишла и няма как да се навие контрата, има ли друг начин да се извърши тази операция.
Второ, въртим първият цилиндър в горна мъртва точка, но не знаем, как трябва да бъдат завъртяни горните два вала, вярно че направихме няколко белега, но след като сложим ремъка, системата не иска да превърт и спира. Единствено завърта когато всички клапани са отворени, но тогава шумът и тресенето при запалена кола са като при трактор, та ме съмнява че има нещо гнило в цялата работа.
Ако някой би могъл да даде съвет, защото знам, че тази работа с центровката си е доста фина, ще бъда много благодарен.


Pyrhel

Разпределителните валове откъм скоростите имат прорез, чрез който се застопоряват. Посоката най-лесно се хваща по най-близките до ремъка гърбици - и на 2та вала трябва да сочат един към друг. Т.е. на предния вал гърбицата трябва да е назад, а на задния - напред.

КАК успяхте да да прецакате резбата в толкова закален метал, аз веднъж запалих със забравен ключ на болта, леко ми призля, но успях да разваля само началото на болта, отрязах го и го навих с половин см по-къс (omg) Поне беше на моята кофа :D Тотално ли не държи? Освен с thread lock да го залепите ако поне малко хваща... Не че е добро решение...

Тресенето да не е от объркани позиции на кабелите за свещите?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Dosko

Това за застопоряването горе го направихме, с една шина. Но тресенето си остава.
За прецаканата резба, още като сваляхме стария ремък, открихме, че този болт е натъпкан със силикон и тефлон, колкото да не тече, макар че си течеше. И просто сега, вече няма как да се законтри нищо там. Иначе кабелите няма как да се объркат, надявам се да са свещите. На първата имаше едно черно петно, може и да е сдала багажа и от това да е. Днес ще мерим и бобината, да не би от нея да идва проблема.

К.Методиев

А вие сигурно ли сте, че ангренажното колело на колщновия вал ви е където трябва, защото то няма шпонка и е на челно стягане?

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

Dosko

Ами на горна мъртва точка на първи цилиндър е въртяно. Ако се измести малко, не иска изобщо да превърти и спира. Замерихме бобината, не подава ток на 4-ти цилиндър, иначе кабелите са добре, свещите също. Сега чакам, да докарат една нова бобина, да видим дали ще свърши работа. Но иначе колата върви, на ниски обороти глъхне, но това го одавам само на недостига на ток.