Теч на масло Мондео ТДЦИ

Започната от Иван Вълков, 08 Септември 2015 19:31:26

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Иван Вълков

От седмица забелязвам че където спирам има мазно петно, но понеже и комшията спира често на същото място помислих че е от него. До в момента не забелязах че е мокро петното малко след като съм спрял аз колата. Навеждам се и виждам че между картера и скоростната кутия където минава тръбата за турбото прясно масълце.......теглих набързо една майна че пак съм изтеглил късата клечка и набедих уплътнението между двигателя и скоростната кутия. Днес имах малко повече време и след половин час престой преместих колата и където бяха капали капките взех "проба" с пръста. Останах учуден че маслото е рядко и бистро.... а на мотора си е черно като катран и е по гъсто на допир. Вдигам капака и почвам да светя с фенерче по мръсния мотор търсейки прясна следа. Търся търся и....



Та теча е от хидравличната помпа на първо четене. Някой имал ли е подобен проблем, решение?

п.п. Маслото го видях че е хидравлично, но помпата е отгоре....гледам има уплътнения от към цилиндровата глава но ако беше от тях трябваше  да е двигателно масло......   :-[

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!


Septerra

При мен има същото, от известно време. Не съм търсил решение на проблема, но смятам да го отстранявам, като сменям рейката (която потропва). Ще следя с интерес.

Иван Вълков

#2
Така от схемите който търсих в нета ще вземе  да излезне теча от серво помпата

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Pyrhel

Сигурни ли сте, че е масло това, да не е антифриз :)

На тая ролка от другата страна на една и съща ос е водната помпа, обикновено тя протича...
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Иван Вълков

Ако е така нетрябва ли теча да е от другата страна? Прилича на тънко масло, то вярно че антифриза и той е мазан ама..... Ще стане ясно като я пръсна или по закона на свършването ще гледам кое намалява.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Pyrhel

До колкото помня от страната на хидравличната текваше. Ако е антифриз не чакай много-много, нещо се прецакваше хидравличната. Почнаха да ми се губят тия неща, ако някой помни да се включи с инфо. То май и по форума някъде беше писано? (tumbleweed)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Septerra

При мен интересното е, че само веднъж за 40к км. съм долял малко хидравлична течност и никакви други течности - антифриза не го е пипала. Може и да е старт теч, вече отстранен, не знам.

CHEFOBG

#7
Моята е с такъв теч от хидравличната помпа.Явно има семеринга вътре която изпуска и се стича през една дупчица между хидр.и водната помпа точно върху стартера.Иване като гледам при теб си мисля че е антифриз по цвета.Виж наистина кое намалява иначе хидравличната помпа се отделя лесно от водната.Там вече ще е ясна картината.

TourneoRS

Ванка пробвай го на вкус дали е сладко .
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

Иван Вълков

#9
Поръчах водна помпа бистро е за масло.


П.п Така няколко часа по късно проблемът е решен - Анатоли е прав. Проблемът беше водната помпа.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!