счупено ухо на двигателя към скоростите

Започната от opex, 11 Ноември 2014 19:50:38

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

opex

Имам един двигател, но едно от ушите през които минават болтовете за скоростите е откъртено. Колко голям проблем е това?

qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique


Pyrhel

Е*и му майката, до колкото виждам има още 6 болта. Трябва да се гледа обаче положението на кутията, защото мисля, че точно откъртеният е с втулката за фиксиране (от 2те страни има по 1 за позицията). Не мисля, че ще е проблем ако мръдне 1мм нанякъде кутията. Така или иначе вала ще я позиционира. Катобостаналите се стегнат както трябва не мисля, че ще мърда при сецане, въпреки, че ще липсва втулката.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

opex

#2
Наистина е за е*ане, защото е на 76548км при това от автоматик и свети отвсякъде, всичко по него е от завода. За това ми е нужно мнение по отношение на усукването при ускорение, при двигателна спирачка... Там се хваща тампона на скоростите, като при Ескорт няма такъв на срещуположната страна като при Мондео.
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

Иван Вълков

Абе не е много за предпочитане но заварка ....гледам че е чугун...трябва по специално отношение.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

opex

Добре до сега не прочетох един отговор в общи линии за това, което питам :) Че ще бъде заварено ухото добре, но какво ако го няма?
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

hotblooded

 Нищо, няма да е сефте между двигател и скоростна кутия да липсва един болт. Ако пред отвора за болта минава центрираща втулка, или има издатък за центиране на кутията към двигателя - може да импровизираш нещо при някой от другите болтове.

kenwood

От тази страна на двигателя това е единственото място, на което се хваща кутията. На него е и фиксиращата муфа към скоростите. На ЦВХ има и още един отгоре над този, но тук е предвидено да има стартер. Не знам какво да ти кажа, чугун казват, че не се заварява, въпреки че съм виждал изпълнения и то доста добри. Проблема не е в заваряването, а че след време е възможно да се пукне отново. Аз лично бих търси друг блок, да не говорим че без тоя фиксатор монтажа на скоростите ти че е труден. Другите отвори за закрепване към кутията са на картера, но него не го броя въобще като нещо здраво. Вземи го тоя щом е толко запазен, но пазари за много ниска цена. после си намери само блок и си прехвърли нещата. Знаеш, че буталата са на няколко класа размери още от завода и е възможно в един двигател да има два размера бутала. Номерата са врху буталата...1,2 и 3.

G_o_c_e_v

Това нещо ако се завари при правилния човек, ще закопае двигателя и колата като цяло.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

opex

Ванка ще ми го дадат за 150 ако си го сваля сам. Иначе беше 200 преди да видя този проблем. Не знам дали ще ми го дадат за 100. Още не ми е готова 'работилничката', но и да беше - нов блок кой знае колко износен с кой знае какви размери бутала и как ще паснат в него, прехвърляне на чарколяците... много играчка. Чудя се и друго - от тоя удар дето е пръснал камбаната така дали може да има нещо на двигателя, че тя легнала на маховика след това. По зъбите му няма стърготини от алуминий и явно не е въртял при удара, но знам ли.

Гоцев не те разбрах какво имаш предвид :)
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

kenwood

Според мен няма други поражения, тъй както и ти виждаш на снимките тая "пръчка" стърчи и да го изпуснеш на земята тоя блок пак  ще го счупиш.  Деформациите да са били поети и от кутията и картера, тък като те са алуминиеви...ама какво ти обяснявам ясни неща...взимай за 130лв, а дори и за 150 ще имаш куп части, ако наистина е на толкова км и е запазен.

Лично мое мнение е че мястото на счупването, впрочем те са 2 счупвания доста трудно ще се завари. Това не пречи да питаш майстор който е заварявал чугун да си каже мнението, но това ако го види мой приятел който заварява много добре ще ми каже вземи си друг блок.

Лияно за мен разправиите са много...не си струва...или намери друг двигател или купи тоя за части.

Колко мислиш ще ти вземат да ти го заварят?