Смених Фокусчето със Сеат

Започната от blago87, 13 Март 2014 21:31:09

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

blago87

Здравейте, колеги, Фокуса, колкото и да си ми харесваше леко ми поомръзна, а и ми се искаше нещо по мощно. Много се бях навил на едно Мондео МК3 с мотор 2.5 Зетек-С изпълнение от Англия, но не ми се занимаваше с обръщане на дирекции и т.н., а В БГ нещо не можах да си харесам Мондео с такъв мотор, та реших и  да се сдобия с нова придобивка, е нова при мен де, иначе си е на 13 годинки. Колата е Сеат Толедо 2.3 v5, макар многото митове, които прочетох за него. Не им се вързах главно заради това, че двама мои познати имат коли с такъв мотор и не е вярно нито това, че са адски гладни (10/100 газ при нормално смесено каране според мен си е напълно приемлив разход), нито, че са скъпи за обслужване (мотора е с верига) и т.н и т.н. Като цяло колата не може да се каже и, че е между най-бързите със150 коня, но няма и как иначе с тези 10 клапана. Като цяло, Мондеото щеше да е по- добрата кола, но не можах да си намеря варианта който да ме грабне като тази. Иначе тази е внесена от Германия, има си сервизна книжка и ТЮВ до края на другия месец. Въпреки всичко за сега съм доволен и от изпълнението, и от поведението. Но стига общи приказки, ето малко снимки, дано и на вас да ви хареса:








В общи линии е това, имам някои други идеи в главата, като махане на всички надписи от стъклото и капака, някое друго спойлерче и т.н., но всичко с времето си  (race)


escobar

Много ясно. Fiesta 4 Life.
Много як Сеат и цветът лови окото. С тоя мотор направо ще изядеш асфалта.

Чебурашка

На мен много ми харесват тези толедота,честито!

martin1977

Хммм, значи напусна отбора на Форд ... изневери на марката. Наложена ти е глоба- по една бира на всички фордаджии от форума за да ти е честита новата придобивка ...... ама да не си кривим душата- може да не е Форд, ама и това кърти! ЧЕСТИТО!!!

Backstage

Честито! добра не Форд машина!

Нашия форум има печална слава с бирите...ше се изложим...дай нещо друго  (rofl)

amplified

#5
Цветът е як, ауспусите и задния джам са селска мечта обаче... :)

Идея за стоповете


blago87

Благодаря, колеги. Ами, то надписите и накрайниците си бяха на колата като я взех и снимките са от тогава. Вчера тъкмо ги махнах, даже и тези на капака, които са, заедно с емблемата. Не исках отзад да пише нищо, обаче не мога да махна напълно следите от лепилото на буквите, та сега си търся автомивка или бояджийница, където да ги махат (чух, че имали някакви средства за отстраняването им без поражения по боята). Иначе за стоповете и аз съм се спрял на този вариант, а всъщност точно тази снимка ме подтикна, та сега се работи по въпроса, само дето не съм решил дали да ги направя с фолио или със спрей

Chr81

Честито! Със здраве да си я караш и късмет да имате и двамата - и заедно, и по отделно. Спомням си около 2000година живеех в кв.Яворов в София и като студент минавах всеки ден покрай шоурума на Сеат на Цариградско шосе под 1 висок блок на спирката на ресторант Ропотамо. Та всеки ден ги заглеждах Сеатите - най-вече мечтаех за Толедо, но и Ибизата не бих отказал. Тогава бях млад и зелен и си хвърчах във въздуха за много неща, та си бленувах за един ей такъв Сеат. Толедото има страхотна форма и външен вид, за годините си разбира се.

Nakataaaa

Ееее Блаш защо смени фокустника  :-[ Вярно Сеатчето е много добро и с тоя мотор ще ядеш доста бегачки  :D Със здраве да си я караш  8)

pAbLo

Аз пък сменям СЕАТ за Форд - ама моя е с 1.6 :D
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D


JoroM

#10
Колата е хубава на вид, ноо като знам колко посредствено е окачването и возията на vag с тъпата греда отзад, си направил грешка според мен...и тоя мотор...поне да си беше взел 1.8Т като си искал по-мощен мотор - с малко пари се засилва доста! Аз така преглътнах гадното vag-енско окачване, aма поне имам мотор дето става 330 коня със сток карантии.
Не се учудваи, ако сменяш тампоните на носачите всяка година, това си е напълно нормално за vag. Tова е моето мнение базирано на няколкогодишен опит с фокус и ауди а3.
Но щом теб те кефи, да ти е честито.

blago87

Ами, колеги, още веднъж, благодаря. И на мен колата ми харесва все повече. Инач какво да кажа за забележките. По принцип всяка марка и всеки един модел си има своите предимства и недостатъци. Усеща се и малко по-твърдата возия на задното ''зависимо'' окачване с гредата и тук там някои други недостатъци, но не мога да кажа, че и при Фокус-а не беше така (точно задното му окачване, въпреки сигурността и комфорта,който дава е доста капризно и въпреки цялостната ревизия, която му направих си потропваше). Иначе за 1,8т мотора наистина се предпочита повече, но и той си има своите недостатъци(не е тук мястото да ги разискваме). Аз в частност съм изходил от позицията, че не купувам нова кола(даже си е доволно старичка), което и предполага и доста километри зад гърба и, а турбото, както всеки знае е с ограничен ресурс и предвид, че колата се кара на газ, прецених, че този мотор би ми донесъл по- малко главоболия(дано да съм бил прав). Друг довод, който много хора изтъкват е високия разход на големия мотор- е за сега мога да кажа, че колата за близо 5000 км ми дава приличен разход(10-11-12/100). Вярно, че усещането на турбо мотора е за доста по- голяма динамика, но в дейтвителност разликата не е обобено съществена. И ако съм се колебал за избора на мотор, то не е било между 1,8т и 2,3, а между 2,3-150 коня и 2,3(20в) 170коня-разхода им е един и същ при осезаема разлика във въртящия момент. Все пак заради кубатурата си, въпреки, че не е най- пъргавият, мотора е доста гъвкав и позволява и спокойно каране и по-динамично такова.

blago87

Колкото да Фокуса си го виждам много често да си му се радвам, даже и тук-там си го покарвам, защото момчето ми е приятел(кво да правиш, тръпка си ми е и това е)

pAbLo

Задното полу-зависимо окачване си е във вихъра дори в момента.
Новата Фиеста е с такова - отпред е доволно комфортно но отзад си придрусва.
Все пак и базата и е доста малка,така че очакван ефект.
И като за последно за да не разбуним духовете - имам същия но 1,6 16V за ежедневка - за нашите пътища е железен.
Успех с новата кола и не забравяй за ФОРД манията 8)
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D

blago87


Тук си засякох Фокуса и нямаше как да не го вкарам в снимката (дебне на заден план)  ;D