ретрофит на ABS - комбинация на модули и сензори?

Започната от opex, 01 Юли 2014 16:54:04

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

opex

Обмислям да ретрофитна ABS в Ескорта, но темата е по-скоро универсална за да се обсъдят различни варианти и комбинации.
Задния дисков сетъп, който взех от Фокус '03 1.8 tdci има ABS.
Според Аутодата модула/ите
във Фокуса е/са Teves Mk60/70/TCS/ESP
в Мондео мк2 са Mecatronic III with TCS и Bosch 5.3
в Мондео мк1 e Mecatronic II
в Ескорт с ABS e Teves Mk 20-I/TCS

В ръковотството на Pumabuild за ретрофит на заден дисков сетъп от Фокус в Ескорт разпробиват задния шенкел за да се сложи ABS сензор, а на главината се набива ABS пръстен след като се стругова - но не се разбира дали е защото на дадения Ескорт ABS модула не се разбира с фокусовия ABS сензор или е защото използвания дисков сетъп по начало не е имал ABS.

Понеже в случая нямам ABS модул, а имам заден дисков сетъп готов с ABS най-лесно ще е да взема предни шенкели от Ескорт с ABS и да намеря ABS модул/помпа, които се разбират и с двата сензора /предните и задните/ и това е реално въпроса, има ли такъв?
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique


К.Методиев

Аз съм правил такъв мод преди време при мондео броя на зъбите е 44 на гривната, ако и при теб са толкова на задните и предните главини слагай си главини и датчици и системата тръгва.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

opex

Разбрах защо от пумабилд местят ABS сензора - на моста там, където се захваща главината м-у 4те дупки елипсата /овала/ е малко по-тясна, сензора опира и дупките не могат да си паснат. Става дума за милиметри, но е трудно достъпно за машина да го изпили, а с пила ще е 3 дена чегъртане, че желязото е доста дебело...
Както и да е това е само за инфо по темата иначе ще го спомена и в ръководство

Иначе в тоя случай като се замисля щом го правят значи сензора се разбира с ескортовия АБС? ::)
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique