Новия Ford Mustang

Започната от mitakinen, 05 Декември 2013 09:02:01

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Chr81

Приятел на баща ми преди време имаше Мустанг. Покара го половин или една година и го продаде. А иначе много го хвалеше и беше много доволен. На въпроса защо отговори, че всяка вечер като си лягал е сънувал как някой Голф 2-3, Астра G и прочие му удря Мустанга и след това се събуждал облян в пот. Последното е образно казано, но ако стане нещо с такава кола в България оправянето й ще е една мъка.


Nikola

Ами ще го облива пот като е типичен българин и изхарчи 3/4 от парите си за кола и няма за каско.
Мен ме боли фара като съм с каско.

P.S. По-горе някой беше питал до коя предавка върти гуми този урод - не знам, но аз преброих от 6-та на 7-ма последно
превъртя.  (party)  (pnga)
"Двеста вдигам - мощност има. Не е лети, не е зима. Зарад тази служба гадна камерата в Монца падна. Тежко карам в моя стил - и немай грижи Форда яко движи!"

hotblooded

 Каското не винаги решава проблема.  Има случай да ти платят някакви пари и "оправяй се" - ходи търси части и сервиз в който се наемат да ти я оправят... А дори да я пратят в марков сервиз - като е "хамерикано" - започва едно чакане докато дойдат чарковете. Аз 3 седмици чаках за една броня и то на Мондео III дето уж я поръчваха в Германия (абе май си е китайка)...

Nikola

Цитат на: hotblooded в 10 Декември 2013 16:09:27
Каското не винаги решава проблема.  Има случай да ти платят някакви пари и "оправяй се" - ходи търси части и сервиз в който се наемат да ти я оправят... А дори да я пратят в марков сервиз - като е "хамерикано" - започва едно чакане докато дойдат чарковете. Аз 3 седмици чаках за една броня и то на Мондео III дето уж я поръчваха в Германия (абе май си е китайка)...

Аз също чаках 2,5 седмици, защото си мислех, че карам Golf 2 Синхро Offroad и почупих предната броня и кората под двигателя.
Но през това време си я карах т.е. докато по тяхните думи "Минава през шефа за одобрение, после до застрахователната за одобрение и пи9ка ви лелина" Овъртаха, пък кората отдолу не ставала (взели една за 109 лв., а моята е ST за 502 лв.) Само казах: "Добре, следващата година съм при Алианца" - тези немци винаги плащат за всичко - личен опит и ела да видиш как за 5 дни и кора ми пристигна и предна ST броня, та и за 2 часа смениха всичко. (Това е бързо като се има в предвид, че имаха 30 автомобила да оправят по знайни и не знайни причини).
"Двеста вдигам - мощност има. Не е лети, не е зима. Зарад тази служба гадна камерата в Монца падна. Тежко карам в моя стил - и немай грижи Форда яко движи!"

hotblooded

Аз да чукна на дърво проблеми със застрахователите съм нямал - пред и в офиса съм стоял не повече от 15 мин и бях насочен към сервиз, чакането беше за доставката на скапаната броня...

mitakinen

Пичове това е тема за новия Мустанг, а не за БВМ-та, брони и застрахователи :)
Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки

ForeverFord

Легенди:(fe) "качи света на колела";
    Stop Walking,Keep Driving by (fe)

vladi tanev

Започвам да спестявам от закуски че да посъбера някой лев и да си го купя мамка му страхотен е.
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

ForeverFord

Анализът за бъдещето на легендарния модел на Стария континент е на изданието Autoevolution
"Когато преди няколко месеца се появиха първите скици на новия Mustang, отзивите за него бяха диаметрално противоположни, като преобладаваха отрицателните", пише в свой анализ изданието Autoevolution. Авторът на материала, който публикуваме с малки съкращения, разсъждава какво ще се случи с легендарния модел на пазара в Европа. Там той ще се продава за първи път в историята си.

"Обикновено хората реагират точно така, когато Ford реши да смени поколенията на своя пътеводен модел. Изключение направи единствено петото поколение, при което Mustang се върна към класическия си стил. Когато обаче "Синия овал" представи най-новата си генерация, светът се обърна с главата надолу. И повтори синдрома Corvette 2014 - отначало всички го мразеха, а после се научиха да го обичат.

Някои хора определиха новия Mustang като "Fusion с две врати", други го нарекоха "Aston Mustang", а трети си позволиха да го сравнят със Subaru BRZ. Най-вероятно всички те с течение на времето ще се научат да обичат този автомобил. Не всички обаче ще го сторят. Има хора, на които той няма да се хареса, въпреки че Ford вложи много усилия в проекта. Просто Mustang имаше нужда от обновяване, най-вече в технически аспект, но с решението си да го превърне от американски в световен автомобил Ford пожертва и рискува много.

Трябва ли да го мразим? В никакъв случай, въпреки че това е "най-тъжния" Mustang след втората генерация. Вярно е, че новото поколение разполага с много повече мощ, отколкото преди, и не е от тези автомобили, които изглеждат по-бързи, отколкото са в действителност. Големият проблем пред Mustang в момента е друг - на него му липсва тази частица, която съвременните производители масово изхвърлят от продукцията си заради по-високи печалби. Тя се казва "наследство".

Както и всички останали, Ford активно поставя своята продукция под общ знаменател. Външният вид на всички модели е почти еднакъв. Не можете да си позволите Focus? Добре, вземете си Fiesta. Тя изглежда по същия начин, просто е по-малка. Всички модели на Ford трябва да имат трапецовидна усмивка на "лицето" и точно в това е проблемът. Mustang по принцип е различен. Той си има собствен подход към модата. Вижте Camaro и Challenger. Тях няма как да ги объркате с Avenger или Impala. Докато сега опасността да сбъркате Mustang с Fusion е доста голяма.

Защо е всичко това? Защото Mustang най-после се огледа и в европейските клиенти, които винаги са мислили различно от американските. Оригиналният Mustang отдавна стана хит сред европейските ентусиасти, но никога не е имал смисъл за средностатистическия купувач на автомобили от Стария континент. Сега той трябва да бъде в по-голяма степен европейски и по-малко американски. И съответно да се подчини на корпоративния стил...

В момента вървят слухове, че Mustang идва в Европа, за да се бори с BMW M4 и Porsche 911. Изглежда невероятно и несериозно. От уравнението можем спокойно да махнем 911, но със сигурност ни предстои да видим доста сравнителни тестове, в които моделът на Ford ще се изправи срещу BMW M4. А това е безумно глупаво - Mustang никога не се е замислял дори да се бори с подобни купета. Неговата територия е там, където са Camaro и Challenger.

Когато си купува Mustang или Camaro, европейският клиент иска да усети "Американската мечта", която той никога не е имал. В нея влизат понятия като "жив" заден мост, свирепа скорост на правите, салон без излишни неща и 50-годишно наследство. На Mustang не му трябва да се вълнува от рекордно време на "Нюрбургринг" - това е автомобил, който спокойно може да участва в състезание между драгстери. И няма нищо общо с немските машини, които се превърнаха в компютри. При тях електрониката ви забранява да се повеселите.

Най-странното е, че Ford не си извлече поуки от европейското фиаско на Chevrolet. За него основната причина е, че жителите на Стария свят искаха освен Corvette и Camaro да видят и големи седани като Impala и Malibu, а не подобия от рода на Aveo, Cruze и Lacetti. Всички знаем как приключи това. И в случая не се опитваме да убедим когото и да е, че Mustang ще се провали, защото това няма как да стане. Той просто ще разочарова няколко души.

Сред тях ще бъдат тези, които дълго време очакваха нова икона. Тяхното разочарование ще е равносилно на това, което изпитаха при излизането на второто поколение на Mustang. Тогава от масъл-кар той се превърна в безумен пони-кар. А всъщност новата генерация на легендарния модел е най-яркото доказателство, че Дядо Коледа не съществува".
Легенди:(fe) "качи света на колела";
    Stop Walking,Keep Driving by (fe)

Pyrhel

Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


rosen700

А бензиностанция към него предлагат ли като екстра ( безплатна ) ...........на пръв поглед 25/100 не му мърдат, ако го караш както се кара мустанг.............ако караш иначе ЗАЩО ТИ Е ТАКАВА КОЛА?............иначе е красавец...........
С тази кола съм се заклел да съм шофьор, не монтьор......и така ще бъде!

martin_krastev


hotblooded

Цитат на: rosen700 в 08 Януари 2014 01:18:43
А бензиностанция към него предлагат ли като екстра ( безплатна ) ...........на пръв поглед 25/100 не му мърдат, ако го караш както се кара мустанг.............ако караш иначе ЗАЩО ТИ Е ТАКАВА КОЛА?............иначе е красавец...........
Ako имаш пари за бензин - просто не си го купуваш... Защото освен бензин - тая кола иска и консумативи които също са "цифри" за тоя вид коли..

escobar


ForeverFord

Мустанга който ще участва в Need For Speed е
Легенди:(fe) "качи света на колела";
    Stop Walking,Keep Driving by (fe)

amplified


ForeverFord

#46
За мен трейлърa друго казва
Need for speed trailer
както и
900hp Mustang in Need For Speed
Легенди:(fe) "качи света на колела";
    Stop Walking,Keep Driving by (fe)

amplified

Аз помислих, че става дума за Need for speed: Rivals

Все пак говорим за новия Мустанг...