Защо няма Мондео 3, 2.2 дизел автоматик ?

Започната от Мишо, 30 Януари 2018 02:14:19

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Мишо

Здравейте хора, този въпрос много ме мъчи. Лично за мен, автомата е най-яката възможна скоростна кутия и не знам защо няма 2.2-ки с автомат ( при Форд ). Ето тук има 2.2 дизел с автоматична трансмисия, но на Ягуар ( Мондео 3 )-
https ://www.ams.bg/upotrebyavani/jaguar/x-type . Гледах снимки из нета и видях, че има мотори които са  разположени напречно в Ягуар, кората от горе е различна, но пък турбото е под предното стъкло както при Мондео 3. И тук ме напряга идеята за слагане на кутия от Ягуар в Мондео, което може би е мисия невъзможна ...... или не, не знам. Вие как мислите ?


Alexi

Форд ползват кутия ,която държи до 320 нютона по спомен .

Pyrhel

В Италия мк3-ките са вече по 500 до 800€, заслужава ли си да се занимаваш с интервенции от такъв мащаб?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Mondeicho

Аз приветствам идеята. Харесва ми да се правят някакви неща, които са рядкост, въпросът е дали има някаква информация какво ти трябва, иначе няма невъзможни неща  (clap)
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Мишо

Поне според сайта в първия ми пост, 2.2 в Ягуара е 145 коня и 360 нютона. В Мондео са 155 коня и пак 360 нютона, до колкото разбрах ( от снощи съм се разровил из нета ) 2.2 в Ягуара си е фордовския 2.2 ТДЦИ, както и че е на базата на Мондео 3. И ето тук ми става тъпо защо Форд не предлагат 2.2 дизел с автомат при положение, че преди да вляза във форума видях две обяви в някакъв английски сайт за два Ягуара 2.2 автомат и предно предаване. Вярно е, че идеята за слагане на кутия от Ягуар в Мондео граничи с идиотизъма, но ако се впиша в цената на комплект съединител+демпферен  маховик за ръчната кутия ( 1300 лв. ) за кутия, компютър, лоста и каквото още трябва за автомат, съм навит да опитам такова приключение.

ivchotr

Ако са съвместими, защо не. Дори да се налага преработване на захватите, заради едната идея си струва. По едно време присаждаха към трансмисията на ЗиЛ 130 дизелов двигател от ИФА. После се минава на технотест за узаконяване, ама кой го брига, при положение, че с двигателя на ИФА-та излиза по-евтино. В твоя случай не е изключено ако те усетят, че си променил конструкцията, при положение, че няма такова заводско изпълнение, пак да те емнат заради технотеста.

hotblooded

И аз го мислех това (трансплантация на автоматика от Jag на Мондео мк3 2.2), но кОр - освен автомата, трябва да правите и хибриди на полуоските (вътрешните карета на автомата са различни), освен това и най вече - нямате гаранция че фланеца на коляновия вал на Мондеото, е същия като на Ягуар. И The Big Dick - и двигателя и автомата се командват от компа, обаче компа на Мондеото не знае че съществува автоматик - щях трябва и софтуерна намеса, ама яка....   Остава да си продавате двигателя със кутията и да купувате двигател с кутия от Jag и да се надявате че ще се харесат с ел инсталацията на Мондеото

ivchotr

Я направо Ягуар да си взема човекът...

Alexi

Да ве беля на главата с тоя Ягуар .. някоя друга марка автомат може да се вземе като го влече автомата .

Pyrhel

Кутията на 2.2-то не е лоша, ползва се в много други марки с напречни мотори - Пежо/Ситроен, Волво, Мазда, Форд, Опел, може и други да има.
Гледам, че говориш за 1300лв тотал, направо се отказвай, само маслото ѝ е 350лв (tooth)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


hotblooded

Цитат на: Alexi в 30 Януари 2018 16:37:01
Да ве беля на главата с тоя Ягуар .. някоя друга марка автомат може да се вземе като го влече автомата .
Аз така направих :)

Mondeicho

Хубаво нещо си е автомата, само да нямаш ядове нещо. Аз с ръчката дадох 250 лв. за втора ръка читава кутия и си свиркам (rofl)
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

hotblooded

Цитат на: Mondeicho в 30 Януари 2018 21:55:11
Хубаво нещо си е автомата, само да нямаш ядове нещо. Аз с ръчката дадох 250 лв. за втора ръка читава кутия и си свиркам (rofl)
А демпферния маховик +другата карантия на съединителя без пари ли е...   Да не чува дявола, но ремонта на автомата не е скъп на фона на цената на цялата карантия на съединителя и смяната и.

Mondeicho

Не е без пари, но е далеч по-евтино от ремонт на автомата. Там цени от по хиляда и .... ги нямат за нищо ???
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

hotblooded

Умря Марко вече,  сервизите дето ремонтират автоматици не са един или два,  има и магазини за части, включително и чуждестранни...
Най-скъпата част на Aisin-a който се слага на Мк3 е клапанния блок,  намира се за 700-800 лв.  Естествено ако я караш докато стане на салата - може и да купиш колата още веднъж
. С демпферния маховик е същото - като го караш до край излиза да те види.  А ако видиш зор - ръчна кутия от морга и пак си на пътя. 

Alexi

Цитат на: Mondeicho в 30 Януари 2018 22:39:30
Не е без пари, но е далеч по-евтино от ремонт на автомата. Там цени от по хиляда и .... ги нямат за нищо ???
май не си проверявал цените на тия части за 2.2 :) 1500 ти е само комплекта демпфер съединител и притискател .. + лагер помпа ,някоя и друга семеринга и труд отива на 2к

Мишо

#16
Работата става бая дебела май. Намерих една единствена кутия от Ягуар втора употреба и цената и е 1600 лв. За полуоските и фланеца на коляновия вал не се бях сетил, за компютъра мислех ако не стане с тоя на Мондеото, проба с компютъра от Ягуара. Съединител комплект и маховик за ръчната кутия съм намерил за 1300 лв. като за работа няма да плащам, защото аз ще го сменявам и така. Супер глупаво е от Форд  да не предлагат автомат за Мондео 2.2 дизел от тия години, при положение, че при Ягуар го слагат-гледах снимки и мотора е същият, на кутията освен Айсин пише и Фомоко, на платформата на Мондео 3 е, много тъпо. Не може тъпото Ауди А4, 2.5 тди от ранната 2000 г. да има автомат, а Мондео от 2005 г. да има екстри, които през 2018 г. някои производители се бият в гърдите по рекламите, че предлагат като нещо супер страшно и невиждано, но автомат не. Сега трябва сервизна акция от Форд и в частност Мото Пфое-всички собственици на Мондео 3, 2.2 дизел, които искат автоматична скоростна кутия получават такава напълно безплатно, монтажа разбира се също  (rofl) ...... Май още не съм се събудил напълно  (tooth)

hotblooded

Все пак по това време Jag беше собственост на Ford,  и който иска голям мАтор с автоматик отива на Jag...   За Мондео най големия двигател с автоматик е 2.5 бензин, върви долу горе еднакво с 2.2 дизляк, ама разхода е....