Втори накрайник/гърне?

Започната от amplified, 02 Октомври 2011 01:58:39

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

amplified

К'во става ве шушумиги? :)
Искам да слагам втори ауспуф, обаче се чудя как да постъпя:

1. Второ задно гърне закачено успоредно със задното на тръбата след средното гърне:

Пример:


2. Заварка на нова тръба директно в задното гърне и изкарването и от другата страна. Тук обаче ме притеснява дали няма да има допълнителен шум или зимата да излиза дим само от по-късата страна.



Някой да е правил нещо подобно да даде акъл?
Къде да го направя? После ще си обработя външно гърнетата да сваля мъзгята и да ги запечатам то е ясно..


Bobi

Виждам, че вече си почнал да "празнуваш" излизането от гаранция  :))

amplified

Аз съм в гаранция до октомври догодина, ама нали знаеш... гаранцията е само на матора и хайде да уточним... само на 10-20% от частите му... каквото съм ги питал - ми то е консуматив. :D

Pyrhel

Втория вариант няма да има допълнитленеш шум, но трябва гърнето ти да е направено така, не само да се пробие и да се боцне тръбата. Това, което казваш, че от единия ще излиза повече е сигурно. Има някои, които заводски са така - смешна работа... На мондеотата фабрично е първият вариант :)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

amplified

Проблемът е, че дори в ибей няма оригинално гърне. Има някакво от дизел, но може би са различни.
В сервизите кой знае какви бълвочи ще ми предложат.
Имаш предвид, че на оригиналното гърне не мога да забода втора тръба и че ще е осезаемо от едната страна дима?  O:-)

Alexi

според мен най добрия ти вариант е да намериш оригинално от 2.2 тдци

amplified


Alexander

Ще го махнеш! Ако това е проблемът пък и тебе ти трябва само крайната част!  ;)
"Kолкото мастурбацията може да бъде секс, толкова и карането на нова, скъпа и мощна кола на газ е удоволствие!"

by hotblooded

Alexi

Цитат на: amplified в 02 Октомври 2011 11:31:03
Еми да, ама имат DPF ;)
ти ще вземеш само крайните гърнета той ДПФ е в началото .. без побългаряване няма да стане .. другия ти вариант е от 2.5т но пак не съм убеден че ще пасва лесно щото 2.5 е петак

Pyrhel

Би трябвало от 2.5 да се боцне по-лесно - от меката връзка назад всичко. Не съм сигурен дали гърнетата на бензинката и дизела са еднакви. Ще погледна каталозите след малко.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.