2,9 няма мощност?

Започната от Rady1st, 08 Януари 2013 21:11:45

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Rady1st

Здравейте, става въпрос за Форд Бронко 2,9, пускам темата тук, защото двигателя е като на Скорпио. Та проблема е следния, няма мощност не може да се изфорсира, иначе пали на чук, не пуши не тресе всичко е доре, но дадеш ли газ до дупка не може да се изфорсира както трябва. На офроуд това е пагубно и види ли баир колата умира.


kok4o

Здравейте, колата е моя. Двигателя казват, че е на скорпио джиа. Колата пали от четвърт завъртане, върви нормално, но когато натиснеш педала до край, за да започне да набира тя не развива двигателя.
Къси изкачвания няма проблем, но когато е продължително не и стига точно една идея, а все пак е шест цилиндъра.
Горивото няма значение. По-скоро съмненията са за сбъркана центровка или неправилна смес на горивото, защото губи мощност точно в движение, все едно не и стига храната.
Благодарен ще съм за всяка идея от какво може да бъде. Сега ще сменя кабели, капачка и палец, но не мисля че е от тях. Просто за спокойствие :D

SICKandPROUD

Здравей колега, като взех моето Мондео имах същия проблем, дори на свободна като я смачкам, повече от 4000 оборота не можеше да вдигне. Проблема при мен беше в дебитомера, много мръсен и буквално клеясъл беше,намазах го с бензин, добре го  изсуших и след това с контактен спрей все едно филия с лютеницата на баба мажеш. При мен това помогна.


Не са важни конете в мотора-важно е магарето зад волана !!!

viksata

Провет колега,

Бронкото карбуратор или инжекция е?


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

kok4o

Цитат на: viksata в 09 Януари 2013 10:03:28
Провет колега,

Бронкото карбуратор или инжекция е?

Двигателя е 2.9 инжекция. Предположенията са ми, че или центровката е направена да пали от раз, но губи сила на баира или веригата не е зацепена правилно, но със сигурност ще трябва добър диагностик.
По един и същи начин се държи на газ и на бензин.

viksata

#5
Веригата почти на 100% е оригиналната на мотора !

делкото сваляно ли е някога? Правена ли е центровка?

всички ли цилиндри работят?

П.П модела с дебитомерите ли е или с MAF?


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

kok4o

Нямам идея. Купих я за гората и мисля че е страхотна. Аз също мисля за една центровка и диагностика, но понеже не съм карал форд досега и не смея да я давам в ръцете на всеки майстор.  Всички цилиндри работят, поне така изглежда, щото наскоро изпадна единият кабел и веднага се усети.
Няколко модела двигатели ли има от това поколение? Мен ми казаха, че е само един тоя с 2.9 инжекцион, слаган през 88 година на бронкото.
Къде могат да ми направят читава диагностика и центровка, без да се налага после основен ремонт :D
Аз и за турбиниране се замислих или поне един чип, но това е след като видя що глъхне баш когато не трябва на баира.

hotblooded

 Казваш че прави същия номер и на газ. С какво газово си - обикновено или газов инжекцион? Ако си с обикновено - мисля че остава единствено центровката на запалването - до колко е възможно да се променя - с делко ли си? Може да се пробваш да дадеш малко повече "аванс" и да видиш дали има промяна...

viksata

Има 3 вида инжекционни системи на 2.9 V6 :).... (Поне за европейските модели!)

Първата е с дебитомерите...


Втората е като моята ....

без дебитомери с MAF сензор

и последната се монтира на Скорпио МК2,единствената разлика с предишната система е че няма делко а е с EDIS6 модул..

Та смисъла на този роман дето натворих рано-рано :) е да ти обърна внимание на дебитомерите!
Ако имаш такива и не е направена газовата уредба като хората е възможно, да са повредени клапите в дебитомерите.Това става след възпламеняване на газ в смукателният колектор, характерно за обикновена газова урадба :)


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

Rady1st

И преди да се сложи газ пак нямаше мощност. Мисля неделя да дойдем на сбирката ви да погледнете :) газовата е най-обикновена.


kok4o

Странно, но на нито една от снимките не е моят двигател.Колата ми е 1988 година и двигателя сигурно е по-стар. В тая тема в друг форум има накрая снимка на двигателя, която макар и мръсна ще даде представа за него.
Колега от другият форум каза, че може би двигателя е от Гранада. Това ще ме сюрпризира, защото гарнитурите за клапаните са едно към едно и ги купих като за скорпио 88 година 2.9 шест цилиндъра.

http://forum.americancarbg.com/viewtopic.php?f=16&t=5636&start=60

Дано това не е нарушение на правилата в този форума.

vladi tanev

двигателите са еднакви разликата е във смукателите така като гледам си със мап,първото което ми идва е пробвайте дали дросела се отваря на цяло един да натисне педала на газта а друг да провери дали дросела е отворен на цяло възможно е да е прецакано жилото другото е проверете какво се случва като махнете маркуча на въздуха от филтърната кутия но я пробвай на бензин че на газ може да и дойде в повече въздуха,пробвай тези два варианта ако не се получи ще караме към другите възможни проблеми.
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

viksata

#12
Да мотора е еднакъв,

Освен това дет каза Влади, що не видиш и гърнетата как са и на колата?

Да не си ги запушил някъде по баирите или катализатор ако има да е аут...

откачи ги и пробвай как е.....


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

kok4o

Утре мисля да я заведа на чичо доктор, който внимателно чете дискусията и да пробваме едно по едно, включително и да мръднем аванса малко.