C-Max - адаптация на дросел

Започната от fanatico, 10 Ноември 2021 14:23:53

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

fanatico

Здравейте,
извинете ме, ако не е подходящата тема за този въпрос.
Става дума за C-Max 2009 2.0 бензин (с фабричен? метан) Titanium.
При покупката, минахме диагностика във Ford (Русе) и казаха за наличието на грешка, че дроселът е пътник и има шанс да влезе в авариен режим, след което няма да може да се кара.
Разбрахме се с продавача, прибрахме колата, сменихме дросела, но доколкото разбрах, новият има нужда да се калибрира или по-скоро, компютърът да се запознае с него.
При каране, проблем няма. Единствено, при паленето сутрин, не може да намести оборотите и първия път, в 60-70% от случаите - гасне. Второто запалване е отлично и това не се повтаря до следващата сутрин.

Може ли да ме насочите към човек, който може да оправи този проблем във Варна? Ако не тук, поне в близките области.

Благодаря!


Ozzie

@fanatico
Мисля, че с FORScan може да се направи въпросната адаптация. В следващите ден-два ще мога да кажа със сигурност.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

fanatico

Цитат на: Ozzie в 10 Ноември 2021 22:34:23
@fanatico
Мисля, че с FORScan може да се направи въпросната адаптация. В следващите ден-два ще мога да кажа със сигурност.

Добре, благодаря!
Ще очаквам включване.

Ozzie

#3
Понеже все още нито можеш да получаваш лични съобщения, нито да изпращаш, пратил съм на мейла ти телефонния ми номер, ако имаш желание, звънни.
Нямам нищо против да помогна или поне да опитам.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

fanatico

Добре, благодаря!
Ще погледна утре, че тъкмо лягам.
Лека вечер!

fanatico

Цитат на: Ozzie в 17 Ноември 2021 21:57:57
Понеже все още нито можеш да получаваш лични съобщения, нито да изпращаш, пратил съм на мейла ти телефонния ми номер, ако имаш желание, звънни.
Нямам нищо против да помогна или поне да опитам.

Днес пак стана късно, но да споделя какво беше в нашия случай.
Не се обадих, защото, реално не беше ситуация за адаптация на дросела.
Оказа се нарушена цялост на уплътнение на дюзата на първи цилиндър, от което следваше всмукване на допълнителен въздух и нарушаване съотношението на смесите.
След подмяна, направо стана друга кола.